آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رادیسون بلو باتومی

هتل رادیسون بلو باتومی
radisson blu Hotel باتومی
درجه هتل:
رادیسون بلو

رادیسون بلو Radisson Blu

در هتل 5 ستاره رادیسون بلو با خدمات کامل استراحت کنید، جایی که می‌توانید از ماساژ، درمان‌های بدن و صورت لذت ببرید. پس از لذت بردن از امکانات تفریحی مانند کلوپ شبانه و استخر سرپوشیده، یک شب خوش شانس در کازینو بهترین پایان روز است. این هتل همچنین دارای دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، خدمات دربان، و فروشگاه های هدیه/دکه روزنامه فروشی است. رسیدن به موج سواری و شن و ماسه با استفاده از شاتل رایگان ساحلی بسیار آسان است.

امکانات هتل:

امکانات ویژه عبارتند از دسترسی به اینترنت سیمی رایگان، مرکز تجاری 24 ساعته، و خدمات لیموزین/خودروی شهری. مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از خدمات تحویل ایستگاه قطار استفاده کنند و پارکینگ رایگان در محل در دسترس است

رستوران:

از غذاهای ترکی در رستوران  یکی از رستوران هتل لذت ببرید، یا در آن اقامت کنید و از خدمات 24 ساعته اتاق استفاده کنید. با یک نوشیدنی تازه از بار کنار استخر یا یکی از 2 بار/سالن استراحت کنید. صبحانه بوفه در روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 11 صبح و در آخر هفته ها از ساعت 8 صبح تا 11 صبح با پرداخت هزینه سرو می شود.

اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع که یخچال و تلویزیون ال سی دی دارند، خود را در خانه بسازید. دسترسی رایگان به اینترنت سیمی و بی سیم شما را متصل نگه می دارد و برنامه های ماهواره ای سرگرمی را فراهم می کند. حمام‌ها دارای ترکیب دوش/وان با سر دوش بارانی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. امکانات رفاهی شامل تلفن، و همچنین گاوصندوق و میز است.

هتل رادیسون بلو باتومی در مرکز شهر باتومی واقع شده است و 5 دقیقه پیاده تا ساحل باتومی و 9 دقیقه پیاده تا میدان اروپا فاصله دارد. این هتل 5 ستاره تا دانشگاه باتومی 0.6 مایل (1 کیلومتر) و تا پارک 6 می 0.7 مایل (1.1 کیلومتر) فاصله دارد.


امکانات و خدمات رادیسون بلو ‌
رستوران پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته خودپرداز اجاره خودرو خدمات معلولین دستگاه واکس کفش خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان
استخر رو باز ماساژ سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
سیستم تهویه مطبوع
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2