آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند گلوریا باتومی

هتل گرند گلوریا باتومی
grand gloria Hotel باتومی
درجه هتل:
هتل گرند گلوریا

گرند گلویا Grand Gloria

هتل گرند گلوریا یکی از هتل های 5 ستاره در باتومی گرجستان است.

امکانات هتل:

از جمله امکانات هتل  می توان به امکانات تفریحی مثل استخر و سونا، سرویس دهی فوق العاده به اتاق ها، امکان سرو غذا و نوشیدنی به صورت 24 ساعته در رستوران، پذیرش 24 ساعته، حمل بار، وجود رایانه و اینترنت در هر اتاق، اتاق مهمان، سرویس صوتی و تصویری عالی و معماری لوکس و عالی اشاره کرد.

باتومی در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، تاریخی، فرهنگی و تجاری-بازرگانی هستند، می باشد.باتومی دارای انواع جاذبه های طبیعی، تاریخی، جاذبه های فرهنگی و جاذبه های ویژه می باشد .

. این هتل 5 ستاره دارای پذیرش 24 ساعته و خدمات دربان است. از جاذبه های این منطقه می توان به پارک آبی باتومی در 200 متری یا دلفیناریوم در 1.8 کیلومتری ملک اشاره کرد. در هتل همه اتاق ها دارای کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی هستند. هر اتاق مجهز به کتری است، در حالی که برخی از اتاق ها دارای بالکن هستند و برخی دیگر نیز منظره دریا را برای مهمانان فراهم می کنند. صبحانه بوفه هر روز صبح در هتل سرو می شود. رستوران هتل غذاهای بین المللی سرو می کند. امکانات آبگرم و سلامتی از جمله سونا و استخر سرپوشیده در طول اقامت در اقامتگاه در اختیار مهمانان است. موزه باستان شناسی باتومی در 2.2 کیلومتری هتل مریم مقدس است. کلیسای جامع 2.8 کیلومتر با هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی باتومی 3 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل گرند گلوریا ‌
رستوران پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی خدمات معلولین تلویزیون در لابی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سیستم تهویه مطبوع تراس تلویزیون
استخر رو باز استخر سرپوشیده ماساژ سونا
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2