آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت آنتالیا

هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت آنتالیا
ic s santai family resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت

چرا هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت IC Hotels Santai Family Resort ؟

هتل "IC HOTELS Santai Family Resort"، عضو زنجیره هتل‌های آی سی، هتلی پنج ستاره در بلک آنتالیا در زمینی به مساحت 94.240 متر مربع واقع شده است و خدمات فوق العاده و "VIP" ارائه می‌دهد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر و تا فرودگاه 30 کیلومتر است. هتل که بر روی یک چشم‌انداز بزرگ ساخته شده است، با باغ‌های آراسته و مسیرهای پیاده‌روی، استخرهای تفریحی، تعطیلات متنوع و رویایی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

امکانات هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت:

هتل آی سی سانتای با امکانات همه جانبه در باغ‌های وسیع ساخته و محوطه سازی شده است. هتل پنج ستاره آی سی سانتای دارای 3 استخر روباز با فعالیت فصلی و بدون محدودیت سنی و همچنین یک استخر سرپوشیده با فعالیت در تمامی فصول، 6 بار در جای جای هتل و در کنار 3 استخر روباز و اتاق‌های مدرن با بالکن خصوصی است.
"IC HOTELS Santai Family Resort" برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان خود، "NICO Kids Club" را با واحدهای خواب، سالن‌های بازی، مراکز آموزشی و پرورش مهارت، استخرهای شنا، سرسره‌های آبی و پارک‌های طبیعی تاسیس کرد. همراه با یک رستوران ویژه برای کودکان و یک زمین بازی، فعالیت‌های خلاقانه مانند اوریگامی، کلاس‌های آشپزی، کارگاه‌های صنایع دستی و بازی‌های پازل در دسترس هستند تا در طول اقامت در هتل‌های آی سی سانتای خانواده ریزورت، الهام‌بخش فرزندانتان باشند.
خدمات نگهداری از کودک و کالسکه می‌تواند بنا به درخواست شما با هزینه اضافی ارائه شود. تخت نوزاد، وان حمام کودک و صندلی غذاخوری به صورت رایگان ارائه می‌شود. از دیگر امکانات کودک می‌توان به گرمکن شیشه شیر و مخلوط کن‌ها اشاره کرد تا آماده سازی وعده‌های غذایی شما را تسهیل کند.
هتل دارای پارکینگ اختصاصی رایگان می‌باشد و مهمانانی که خودرو به همراه دارند بدون نیاز به رزرو می‌توانند از آن استفاده نمایند. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است و می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را کرایه کرده و به دیدن شهر بپردازید. اینترنت رایگان نیز در تمامی هتل و اتاق‌ها به صورت وای‌فای ارائه می‌شود همچنین در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت پرسرعت کابلی هتل با هزینه جداگانه استفاده نمائید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت:

هتل آی سی سانتای دارای 429 اتاق و مجموعا 924 تخت خواب است که در 6 طبقه ساخته شده است و از طریق آسانسور دسترسی آسان به طبقات فراهم گردیده است.
تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و گرمایشی جداگانه، مینی‌بار، گاوصندوقی کوچک در کمد و در حمام هتل دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین حوله و دمپایی به تعداد نفرات قرار دارد. در اتاق‌های ویژه و انتخابی بالکن و وان وجود دارد.

- سوئیت کودکان: اتاق خواب1: 1 تخت دونفره بزرگ / اتاق خواب2: 1 تخت یک نفره و 1 تخت دو طبقه

- سوئیت ارشد: اتاق خواب: 1 تخت دونفره / اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو

- سوئیت کینگ: اتاق خواب: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو / اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو

- سوئیت جونیور (3 بزرگسال + 1 کودک): 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو

- اتاق دو نفره - دسترسی معلولین: 2 تخت یک نفره

- اتاق دو نفره با منظره دریا: 1 تخت دونفره یا 2 تخت یک نفره

- اتاق دو نفره با نمای زمین: 1 تخت دونفره یا 2 تخت یک نفره

- ویلای ستاره شنا (2 بزرگسال + 2 کودک): 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

- ویلای ستاره شنا (4 بزرگسال + 1 کودک): 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

- ویلا آفتاب شنا: 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو

- ویلا انتخابی: 2 تخت دونفره

- ویلای ستاره شنا (3 بزرگسال + 1 کودک): اتاق خواب1: 1 تخت دو نفره / اتاق خواب2: 2 تخت یک نفره / اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو

فاصله هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت تا:

- پارک گردشگری و جوانان کادریه: 3.2 کیلومتر

- پارک 9 مارس 1926 : 12 کیلومتر

- نمایشگاه آنتالیا: 13 کیلومتر

- پارک اورنکوی: 17 کیلومتر

- قنات رومی: 18 کیلومتر

- آمفی تئاتر آسپندوس: 18 کیلومتر

- ساحل کادریه: 400 متر

- ساحل عمومی سریک بلک: 8 کیلومتر

- ساحل عمومی کندو: 8 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 18 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2