آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ساید کرون پالاس آنتالیا

هتل ساید کرون پالاس آنتالیا
side crown palace Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل ساید کرون پالاس

چرا هتل ساید کرون پالاس Side Crown Palace Hotel  ؟

اگر به دنبال فضایی آرام و رها از هیاهوی شهر در آنتالیا هستید با پشت سر گذاشتن کوه‌های توروس در کنار ساحل شنی دریای آبی مدیترانه به هتل پنج ستاره، مجلل و مدرن "Side Crown Palace" میرسید. هتلی با امکانات "Ultra All Inclusive". هتل "Side Crown" با یک استخر روباز و پارک آبی در باغ‌های زیبا و سرسبز به مساحت 18.000 متر مربع در منطقه ساحل اختصاصی خود واقع شده است؛ شما تنها 400 متر تا ساحل فاصله دارید.
ماناوگات 12 کیلومتر و موزه ساید نیز 7.5 کیلومتر با هتل فاصله دارند؛ نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه آنتالیا است که در حدود 58.5 کیلومتری آن قرار دارد. 

امکانات هتل ساید کرون پالاس:

هتل دارای استخر روباز فصلی و پارک آبی است. این استخر محدودیت سنی ندارد و به طور رایگان قابل استفاده است. در فضای باز هتل مبلمان مخصوص فضای باز و حمام آفتاب، باغ و فضای سبز در نظر گرفته شده‌اند که برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت بسیار مناسب هستند.
در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های آلمانی، انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. اینترنت در تمامی اتاق‌ها و فضای عمومی هتل به صورت رایگان و وای فای در دسترس است؛ در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت پرسرعت کابلی هتل با پرداخت هزینه جداگانه استفاده نمائید. پارکینگ به صورت رایگان ارائه می‌شود و مهمانانی که خودرو به همراه دارند می‌توانند بدون نیاز به رزرو از آن استفاده نمایند. همچنین اگر نیاز به برگذاری جلسات اداری و کاری دارید می‌توانید از خدمات و سالن‌های کنفرانس و امفی‌تئاتر هتل استفاده کنید؛ سالن‌ها مجهز به سیستم ویدئوپروژکتور و عایق صدا هستند که محیطی آرام را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ برای استفاده از این سالن‌ها نیازمند هماهنگی با هتل و پرداخت هزینه جداگانه از رزرو هتل دارید. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ساید کرون پالاس:

تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و گرمایشی جداگانه، کولر گازی، صندوق امانات (هزینه اضافی)، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان، گاوصندوقی کوچک در کمد و در حمام هتل دوش اختصاصی، سشوار، آینه آرایش، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین حوله و دمپایی به تعداد نفرات قرار دارد. در اتاق‌های ویژه و انتخابی بالکن و وان وجود دارد.

- اتاق استاندارد (تخت دو طبقه):  1 اتاق خواب (+/- 32 متر مربع) / حداکثر ظرفیت: ۳ نفر

- اتاق استاندارد: 1 اتاق خواب (+/- 28 متر مربع) /  حداکثر ظرفیت: ۳ نفر

- اتاق خانوادگی: 2 اتاق خواب (+/- 45 متر مربع) / حداکثر ظرفیت: 4 نفر

- اتاق معلولین: 1 اتاق خواب (+/- 28 متر مربع) (طبقه همکف) / حداکثر ظرفیت: 2+1

- اتاق دولوکس: 1 اتاق خواب (+/- 32 متر مربع) /  حداکثر ظرفیت: ۲+۲ یا ۳ نفر

- اتاق اقتصادی: 1 اتاق خواب (+/- 15 متر مربع) /  حداکثر ظرفیت: ۲+۱ یا ۳ نفر

فاصله هتل ساید کرون پالاس تا:

- پارک لونا: 400 متر

- باغ پریما سول سرا: 400 متر

- استراحتگاه و اسپا لا گراند: 550 متر

- پارک دیسکاوری آنتالیا: 1.9 کیلومتر

- باشگاه گرند ساید: 2.9 کیلومتر

- باشگاه گرند آکوا: 3.2 کیلومتر

- موزه جانبی: 6 کیلومتر

- شهر عتیقه جانبی: 6 کیلومتر

- آمفی تئاتر جانبی: 6 کیلومتر

- معابد آپولو و آتنا: 6 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 50 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ساید کرون پالاس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2