آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رویال جورجیا باتومی

هتل رویال جورجیا باتومی
royal georgia Hotel باتومی
درجه هتل:
رویال جورجیا

رویال جورجیا Royal Georgia

هتل 3 ستاره رویال جورجیا که در نزدیکی ساحل زیبای دریای باتومی قرار دارد. هتل رویال با خدمات و امکانات مناسبی را برایتان فراهم کرده است. 

اتاق ها و امکانات:

انواع اتاق ها:

_ سوئیت های خانواده

_ اتاق های سینگل دلوکس اتاق دلوکس دابل یا اتاق تویین با بالکن  که دارای یک تخت دابل هستند.

_ اتاق‌های کامفورت تریپل با ۱ تخت سینگل و ۱ تخت بزرگ دابل است.

_ اتاق‌های خانواده با ۲ تخت بزرگ دابل و یک تخت سینگل 

 اتاق‌های خانواده دارای حمام خصوصی  هستند. سوئیت‌ها نیز با ۲ اتاق و ۲ محیط نشیمن برای مهمانانی است که همراهانشان بیش از ۴ نفر هستند. سوئیت‌های هتل جورجیا دارای ۱ تخت سینگل،‌ ۲ تخت دابل بزرگ و ۳ تخت دابل فوق بزرگ است. در نشیمن سوئیت‌ها ۲ مبل تخت شو قرار داده شده تا مهمانان مشکلی بابت ظرفیت تخت خواب‌ها نداشته باشند.

امکانات  هتل:

هتل یک درب ورودی  و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای کسانی که اسکی باز هستند را دارد.  خدمات ویژه ای که دارد برای مهمانان سالمند مانند :راهنمای خطی بریل، علائم لمسی،  سرویس‌های بهداشتی هم سطح با ویلچر، راهنمای صوتی ، زنگ هشدار در سرویس حمام، روشویی ، دستگیره در سرویس‌های بهداشتی و حمام و رمپ ویژه ویلچر استفاده کنند. ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، مینی‌مارکت ، چک این/‌چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، خدمات تبدیل ارز و پذیرش ۲۴  از خدمات و امکانات این هتل است..
در هتل جورجیا می‌توانید از خدمات گردشگری مثل  خدمات تور و خدمات تهیه بلیط استفاده کنید و اگر میخواهید  که بلیط رستوران یا جاهای دیدنی باتومی را می‌خواهید  در بخش کانسیریج میباشد ، این هتل خدمات نظافت روزانه، اتو پرس،  خشک شویی، لباسشویی و واکس زدن کفش را  هم ارائه می‌دهد. خدمات و امکانات کاری و  اداری مانند دستگاه  های فتوکپی، فکس، امکانات برگزاری جلسات و همایش‌ها نیز در این هتل موجود است . هتل رویال جورجیا باتومی شامل کپسول‌های آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در محوطه‌های عمومی و محیط بیرونی هتل، زنگ خطر، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات است.

مجهز به سیستم تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای، آشپزخانه، فضای غذاخوری، کتری برقی و میز تحریرند. حمام خصوصی اتاق‌ها دارای جکوزی، بیده و سشوار به همراه لوازم بهداشتی رایگان و دوش هستند. پنجره واحدهای اقامتی هتل بسته به اینکه در کدام سمت قرار دارند، رو به استخر، دریا و فضای سبز اطراف هتل باز می‌شوند.

برای کسانی که به ورزش ها و تفریحات آبی فعالیت هایی مانند اسنورکینگ، غواصی، موج سواری، ماهیگیری و سرسره آبی وجود دارد و اگر به بازی‌های داخل سالن علاقه مند باشند  برای شما علاوه بر باشگاه ورزشی مجهز، بیلیارد، تنیس روی میز، کارائوکه، دارت و بولینگ در نظر گرفته شده است. اجرای زنده موسیقی، تورها و کلاس‌هایی در رابطه با فرهنگ و آداب و رسوم محلی، اسب سواری، گلف و اتاق بازی از دیگر امکانات سرگرمی این هتل است. برای کتاب بازها نیز کتابخانه‌ای نسبتا کوچک با مجموعه‌ای از کتاب‌های مختلف ایجاد شده است. می‌توانید در کلاس‌های یوگا شرکت کرده و یا از خدمات ماساژ (شامل ماساژ زوجین،‌ ماساژ گردن، ماساژ پا، ماساژ کل بدن و غیره)، اتاق بخار، خدمات اسپا و حمام در فضای آزاد هتل استفاده کنید. برای کودکان نیز خدمات و امکانات تفریحی متناسب با آن‌ها مانند زمین بازی کودک،‌ بازی‌های پازلی، کتاب ها و موسیقی‌های مخصوص کودکان و شبکه تلویزیونی مخصوص کودک ایجاد شده است. همچنین مادران می‌توانند از خدمات پرستاری کودک استفاده کرده و از جاذبه ها و  از موزه باتومی دیدن فرمایید 

رستوران:

رستوران در وعده های مختلف غذایی هم موجود میباشد و منوی رژیمی هم سرو می کند.


امکانات و خدمات رویال جورجیا ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق رمپ ویلچر خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان آرایشگاه دوربین مدار بسته
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام تلویزیون لوازم بهداشتی
جکوزی تنیس ماساژ استخر
بیلیارد
اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2