آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پارما تفلیس

هتل پارما تفلیس
parma Hotel تفلیس
درجه هتل:
تفلیس
هتل پارما

چرا هتل پارما parma Hotel

هتل پارما هتلی چهارستاره در شهر تفلیس گرجستان می‌باشد و در منطقه سابورتالو شهر قرار گرفته است و از موقعیت مکانی نسبتا مناسبی برخوردار می‌باشد. این هتل چهار ستاره  در ژوئن 2021 ساخته شده است به عنوان یکی از هتل‌های نوساز تفلیس شناخته شده است. البته از زمان احداث تا کنون محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

خدمات و امکانات هتل پارما parma Hotel

پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبال می‌کنند و پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجستانی تسلط دارند و از بابت ارتباط با آن‌ها جای نگرانی نخواهید داشت. در رستوران هتل به دلیل داشتن فضای دنج مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است همچنین منویی گسترده از انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد همچنین به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند، البته نا گفته نماند که هتل فاقد امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای است و شما برای استفاده از استخر و تفریحات دیگر به اطراف هتل مراجعه کنید. یکی از نقاط ضعف این هتل نسبت به هم رده های خود دسترس نبودن اینترنت و پارکینگ می‌باشد. دسترسی به فرودگاه نیز از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است.

اتاق‌ها و امکانات هتل پارما parma Hotel

در داخل اتاق های هتل پارما تفلیس امکاناتی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، ملزومات بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، یخچال، دستگاه چای ساز و ... تعبیه شده است. تراس‌های اختصاصی برای هر اتاق در نظر گرفته شده تا چشم اندازی زیبا را به میهمانان هدیه دهد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق سوپریور توئین 2 تخت یک نفره
- اتاق خانوادگی با بالکن 4 تخت یک نفره 
- اتاق سه تخته با بالکن 3 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره با بالکن 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا:

- فاصله تا رستوران تاگلاورا 375m
- فاصله تا پیتزا دی روما 569m
- فاصله تا رستوران ایزباشکا 602m
- فاصله تا کافه رادیو 669m
- فاصله تا آمری پلازا تفلیس 43m
- فاصله تا هتل پرهام 359m
- فاصله تا موومنت تئاتر 941m
- فاصله تا باغ وحش تفلیس 1.2km
- فاصله تا سیرک تفلیس 1.3km
- فاصله تا بازار دیزرتر 1.4km
- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس 16.7km

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پارما ‌
آسانسور پارکینگ پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
تراس تلویزیون
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2