آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بریج بوتیک تفلیس

هتل بریج بوتیک تفلیس
bridge boutique Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل بریج بوتیک

چرا هتل بوتیک بریج  Bridge Boutique Hotel 

هتل بوتیک بریج تفلیس هتلی چهار ستاره و در یک بنای تاریخی در قرن 19 میلادی که قدمت تاریخی دارد تاسیس شده است اما بعد از بازسازی این بنا که باعث شده به یک هتل لوکس در قلب این شهر بشود. از مزیت این هتل دسترسی مناسب آن به حمل و نقل عمومی  مانند قطار و مترو می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل بوتیک بریج Bridge Boutique Hotel 

هتل بوتیک بریج به خاطر موقعیت مکانی مناسبی که دارد گشت و گذار در شهر با مسافت های کوتاه امکان پذیر است. فاصله هتل تا برج آزادی تفلیس پیاده فقط 15 دقیقه می‌باشد. بازدید از باغ گیاه شناسی ملی گرجستان به صورت پیاده فقط 25 دقیقه زمان می‌برد و بازدید از قلعه ناریکالا تنها با درخواست یک تاکسی دربست و بعد طی مسافت کوتاهی می‌رسید. پرسنل هتل به صورت شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کنند و همگی علاوه بر گرجی به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط می‌باشند. هروز صبح صبحانه کانتیننتال، انگلیسی و ایرلندی به صورت بوفه در رستوران سرو می‌شود و برای نهار و شام می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و گرجی را به دلخواه سفارش دهید همچنین کافی شاپ و رستوران‌های دیگری در نزدیکی این هتل موجود می‌باشد. برای رفت و آمد به نقاط مختلف شهری می‌توان از خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل هتل استفاده کرد. همچنین اگر با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید. خدمات خشکشویی و اتوشویی نیز در هتل صورت می‌پذیرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل بوتیک بریج Bridge Boutique Hotel

این هتل دارای 32 اتاق می‌باشد و تمامی اتاق‌های هتل دارای چیدمانی لوکس و جذاب هستند و تراس‌های نسبتا بزرگی دارند که امکان لذت بردن از تماشای مناظر رودخانه اطراف هتل به همراه حمام آفتاب در آنها فراهم شده است.در داخل اتاق های این هتل تفلیس امکاناتی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، ملزومات بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، یخچال، دستگاه چای ساز و ... تعبیه شده است. تراس‌های اختصاصی برای هر اتاق در نظر گرفته شده تا چشم اندازی زیبا را به میهمانان هدیه دهد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق سوپریور دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره اکونومی 1 تخت دونفره
- اتاق سه تخته استاندارد 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا:

- فاصله تا کلیسای  مرکزی سامبا :0.5 کیلومتر
- فاصله تا پل صلح : 0.6 کیلومتر
- فاصله تا پارک پوشکین :0.9 کیلومتر
- فاصله تا پارک نهم آوریل :0.9 کیلومتر
- فاصله تا سیننمای روستا ولی:09 کیلومتر
- فاصله تا  میدان آزادی :0.9 کیلومتر
- فاصله تا کلیسای مرکزی ارامنه گرجستان :1 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل بریج بوتیک ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ
جکوزی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2