آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت آلانیا

هتل مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت آلانیا
mylome luxury & resort Hotel آلانیا
درجه هتل:
مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت

چرا هتل مای لوم لاکچری Mylome Luxury Hotel & Resort ؟

هتل لوکس و ریزورت "Mylome" واقع در 400 متری ساحل "Okurcalar"، اقامتگاهی پنج ستاره با انواع خدمات ورزشی، تفریحی و رفاهی ارائه می‌دهد. برای حمل و نقل ایستگاه اتوبوس آلانیا در 31 کیلومتری هتل و نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه "Gazipaşa-Alanya" است که 75 کیلومتر از "Mylome Luxury Hotel & Resort" فاصله دارد.

امکانات هتل مای لوم لاکچری:

شما می‌توانید در ساحل اختصاصی هتل به آفتاب گرفتن و یا ورزش‌های مانند والیبال ساحلی، فوتبال شنی و ورزش‌های فضای باز بپردازید و از آنها کاملا رایگان لذت ببرید؛ همچنین می‌توانید از استخر روباز هتل در کنار چتر‌ها صندلی‌ها و بار استخر استفاده کنید؛ در هفته خدمات و برنامه‌های خنده دار و سرگرم کننده در امفی تئاتر و سینما هتل توسط تیم انیمیشن هتل برگذار می‌شود که می‌توانید با پرداخت هزینه آن از آنها بهره مند شوید. هتل یک باشگاه کودکان را برای راحتی هرچه بیشتر والدین ایجاد کرده است که توسط سالن‌های بازی کودکان و کارکنان آموزش دیده نگهداری می‌شود. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوشویی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل مای لوم لاکچری:

اتاق‌های مهمان روشن با پارچه‌های غنی تزئین شده‌اند و یک بالکن خصوصی با منظره درختان یا دریای مدیترانه ارائه می‌دهند. همه دارای تهویه مطبوع، صبحانه با منوی بوفه، بالکن، مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق‌ها دارای نشیمن با چشم اندازی بسیار زیبا از دریا هستند. حمام‌ها در تمام اتاق‌ها مجهز به سرشور ماساژور به همراه لوازم بهداشتی هستند. بطری آب رایگان نیز در تمام اتاق‌ها قرار داده شده است.

فاصله هتل مای لوم لاکچری تا:
- سربرون: 350 متر
- گوبک: 18 کیلومتر
- پارک باشکنت: 18 کیلومتر
- پارک هرواس: 19 کیلومتر
- کافه/بارمانتی کارلو: 700 متر
- کافه/بار شیرینی: 1.4 کیلومتر
- ساحل دریا/اقیانوس: 26 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 37 کیلومتر
- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 68 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 83 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2