آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل روستاولی پالاس تفلیس

هتل روستاولی پالاس تفلیس
rustaveli palace Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل روستاولی پالاس

چرا هتل روستاولی پالاس Rustaveli Palace

هتل روستاولی پالاس Rustaveli Palace روستاولی پالاس یکی از هتل‌های چهار ستاره گرجستان می‌باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در تفلیس انتخاب می‌کنند و با توجه به چهار ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی تقریبا خوب و در سطح انتظار داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل روستاولی پالاس Rustaveli Palace

هتل روستاولی پالاس از ابتدای فعالیتش تا به اکنون توانسته نظر مساعد مسافران را به خود جلب کند و با امکانات و فضای مناسبی که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد این رضایت را به دست آورده است. از جمله امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران نهاده می‌توان موارد زیر را نام برد:
پرسنل مجرب و اموزش دیده با تسلط به شش زبان انگلیسی، گرجی، هلندی، آذربایجانی، روسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و آماده پاسخگویی به سوالات آن‌ها هستند. اگر با ماشین شخصی به این هتل می‌روید و یا قصد اجاره خودرو را دارید خوب است بدانید که هتل مجهز به پارکینگ اختصاصی می‌باشد ضمنا اینترنت وای فای رایگان در سر تا سر هتل قابل دسترس است.
لازم ذکر است در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید به صرافی هتل سری بزنید و ازخدمات آن بهره ببرید. در این هتل استعمال سیگار در محوطه هتل مجاز نمی‌باشد به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. مهمانانی که قصد اقامت در هتل به همراه حیوان شخصی خود را دارند لازم است بدانند که حیوانات خانگی خود را نمی‌توانید همراه خود به داخل هتل روستا ولی پالاس بیاورید.
هتل روستاولی پالاس دارای یک رستوران می‌باشد که در آن غذا های با کیفیتی سرو می‌شود در منوی این رستوران انواع غذاهای محلی تفلیس و همچنین انواع غذاهای ‏بین‌المللی به چشم می‌خورد ضمنا هر روز صبحانه بوفه‌ای سرو می‌‌شود همچنین رستوران‌های فست فود و سوپرمارکت‌هایی در اطراف وجود دارد. کوکی، شکلات، میوه و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.
برای سرگرمی و گذرندان وقت در هتل روستاولی پالاس انواع کلاس‌های آشپزی و آشنایی با انواع فرهنگ‌های محلی ارائه شده است. تورهای پیاده‌ روی، دوچرخه‌سواری و گالری‌های هنری موقت از جمله روش‌هایی هستند که می‌توانید با شرکت در آن‌ها از تک تک لحظات خود در هتل لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل روستا ولی پالاس Rustaveli Palace

همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی که شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله سشوار و دمپایی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل  عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار و کتری برقی. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

انواع اتاق‌ها:

- Double Standard 
-Single Standard
- Twin Standard
- Double Standard
- Triple Standard

فاصله هتل تا:

- فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۲.۳ کیلومتر
- فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۲.۸ کیلومتر
- فاصله تا پل صلح تفلیس: ۳.۸ کیلومتر
- فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۳.۸ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۴.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل روستاولی پالاس ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون لوازم آرایشی
باشگاه بدنسازی ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2