آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل شیراک ایروان

هتل شیراک ایروان
shirak Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل شیراک
 

هتل شیراک Shirak Hotel

هتل شیراک یک هتل سه ستاره در شهر ایروان است که از سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی میدان جمهوری ایروان و دسترسی آسان به تمام نقاط ایروان بین گرشگران محبوب شده است.

امکانات و خدمات هتل شیراک Shirak Hotel

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط هستند. مهمانان می‌توانند در بخش تور دسک هتل درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند. از دیگر امکانات عمومی این هتل می‌توان استخر سر پوشیده، سونا، فروشگاه، پارکینگ رایگان، آسانسور، شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه، روزنامه فروشی، خدمات کافی نت، دستگاه خود پرداز، دور بین مداربسته، صرافی، فضاهایی مخصوص سیگار را نام برد.
هتل شیراک دو رستوران دارد که در یکی از آن‌ها غذا های ارمنی و گرجی ویژه ایی طبخ می‌شود. برای صرف نوشیدنی و میان وعده نیز می‌توانید به یکی از کافی شاپ‌های هتل که به صورت سرپوشیده و دیگری در محوطه هتل قرار دارد بروید و ساعاتی در آن‌جا سپری کنید. هتل شیراک مجهز به یک سالن کنفرانس بزرگ می‌باشد که جلسات، همایش‌ها و کنفرانس‌ها با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت رایگان در سراسر فضای هتل در دسترس می‌باشد. در ضمن شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل شیراک Shirak Hotel

هتل شیراک دارای 100 واحد اقامتی است که همه با رنگ‌های روشن و آرام بخش تزئین شده اند. تمامی اتاق‌ها دارای تراس با چشم اندازی از کوه های آرارات هستند. از امکانات اختصاصی اتاق‌ها می‌توان به سیتم تهویه مطبوع، کتری برقی، مبلمان به همراه میز کار، حمام به همراه وسایل بهداشتی، تلویزیون، مینی بار و یخچال اشاره کرد.

انواع اتاق‌ها

- اتاق یک نفره 1 تخت یک نفره
- اتاق استاندارد دو یا دو نفره 2 تخت یک نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت کلاسیک 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق سه تخته استاندارد 2 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت جونیور 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت دوبلکس 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق یک نفره بودجه 1 تخت یک نفره

فاصله هتل تا:
_ میدان جمهوری 6 دقیقه پیاده روی
_ گالری ملی ایروان 9 دقیقه پیاده روی
_ خانه اپرای ایروان 15 دقیقه پیاده روی
_ سیرک ایروان 11 دقیقه پیاده روی
_ آب نمای موزیکال 10 دقیقه پیاده روی
_ موزه هنر های مدرن 5 دقیقه پیاده روی
_ مسجد کبود ایروان 4 دقیقه پیاده روی

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل شیراک ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی خودپرداز خدمات مبادله ارز دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام صبحانه در اتاق تلویزیون
استخر سرپوشیده سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2