آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل این سیتی ایروان

هتل این سیتی ایروان
in city Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل این سیتی

چرا هتل این سیتی In City Hotel

هتل این سیتی یک هتل چهار ستاره در منطقه کنترون و مرکز شهر ایروان است. نام دیگر این هتل سی تی بای پیک نیک است. در این هتل یک باغ کوچک ساخته شده است که از تراس ساختمان قادر به تماشای آن هستید.

خدمات و امکانات هتل این سیتی In City Hotel 

کارکنان حرفه‌ای و خوش برخورد آشنا به زبان انگلیسی یکی از نقاط قوت هتل این سیتی است. در این هتل ورود حیوانات خانگی مجاز است البته شامل هزینه می‌شود. علاقه مندان به آشپزی می‌توانند در کلاس‌های آشپزی حضور داشته باشند و یا اگر به فرهنگ کشور ارمنستان علاقه مند شدید می‌توانید در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ و رسوم این کشور شرکت کنید همچنین اگر به فعالیت‌های ورزشی علاقه داشته باشید می‌توانید از باشگاه ورزشی هتل بهره ببرید و یا در تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری شرکت کنید.
در رستوران هتل صبحانه بوفه هر روز از ساعت 7:30 الی 10:30 پذیرای مهمانان گرامی می‌باشد. برای وعده های ناهار و شام هم می‌توانید به رستوران هتل بروید و هم به رستوران های اطراف منطقه سری بزنید.
هتل این سیتی امکانات و خدمات خوبی نیز برای عزیزانی که دچار معلولیت هستند در نظر گرفته شده که در رفت و آمد دچار مشکل نشوند. لازم بذکر است هتل فاقد پارکینگ می‌باشد و می‌توانید برای رفت‌ و آمد از سرویس شاتل البته با پرداخت هزینه بهره ببرید.
استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است و شما فقط حق دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید. گفتنی است شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید. مینی مارکت داخل هتل، سالن زیبایی، دستگاه خودپرداز از دیگر امکانات هتل می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل این سیتی In City Hotel

اتاق‌ها دارای پنجره رو به شهر می‌باشند که در شب جلوه خاصی به داخل اتاق می‌بخشد و همچنین دکوراسیون اتاق‌ها تلفیقی از رنگ‌های مدرن و آرامش بخش می‌باشد که برای استراحت مناسب می‌باشند. اتاق‌ها همگی عایق صدا و در همه آن‌ها سیگار کشیدن ممنوع می‌باشد.
اتاق‌های این مجموعه دارای چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، گاوصندوق های کد گذاری شده برای اقلام با ارزش و خصوصی شما، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند، همچنین برای هر اتاق حمامی مجزا در نظر گرفته شده و وسایل ضروری از قبیل سشوار و حوله و وسائل بهداشتی به صورت پیش‌فرض در آنها وجود دارد.

فاصله هتل تا

- فاصله تا موزه سرگئی پاراجانف: ۹۰ متر
- فاصله تا موزه ملی حکاکی بر روی چوب: ۰.۱ کیلومتر
- فاصله تا قنات هرازدان ایروان: ۰.۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید

امکانات و خدمات هتل این سیتی ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ کافی شاپ پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور
اجاره دوچرخه
موسیقی زنده
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2