آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ریکسوس باب البحر دبی

هتل ریکسوس باب البحر

چرا هتل ریکسوس باب البحر Rixos Bab Al Bahr Hotel ؟

هتل ریکسوس باب البحر "Rixos bab al bahr"  یکی از بی نظیرترین هتل‌های دبی است که اقامتی رویایی برای مهمانان خود می‌سازد و تمامی امکانات رفاهی و تفریحی لوکس را دارا می‌باشد.

امکانات هتل ریکسوس باب البحر:

هتل خدمات"UALL" نیز ارائه می‌دهد؛ در خدمات اینکلوسیو تمامی وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌ها و دیگر خدمات هتل برای شما رایگان حساب می‌شوند. امکانات غذاخوری هتل شامل 5 رستوران می‌شود؛ یکی از آنها "Fish Bone" است که با نمایی از استخر و اقیانوس غذا‌های دریایی را ارائه می‌دهد. "Lalezar" رستوران ترکی هتل است که در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام فعالیت می‌کند؛ "Meat Point" فقط در وعده شام پذیرای مهمانان است و غذا‌های باربیکیو را با بهترین روش برای شما آماده می‌کند؛ رستوران "Seven Heights" نیز در تمامی وعده‌ها با منوی بین‌المللی فعال است؛ صبحانه برای تمامی مهمانان رایگان بوده اما ناهار و شام شامل هزینه جداگانه می‌شوند؛ اخرین رستوران هتل، رستوران "Olive" است که هر شب انواع غذا‌های ایتالیایی را با بهترین روش پخت و در کنار جادوی ادویه‌ها برای شما تدارک می‌بیند. ترانسفر فرودگاهی رایگان، خدمات نگهبانی، خدمات حمل و نقل با هزینه مجزا، پارکینگ البته در خارج از هتل، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، تبدیل ارز، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی با هزینه مجزا، روزنامه، خدمات اجاره لیموزین، وای فای رایگان در سرتا سر هتل، اتاقی برای کنفرانس با 63 متر مساحت از امکانات کلی این هتل می‌باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ریکسوس باب البحر:

هتل ریکسوس با 650 اتاق که در مجموع بیش از 1200 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، دلوکس، خانوادگی، سوئیت‌ها و ... قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل ریکسوس باب البحر تا:
- رستوران باراکودا غذاهای ایتالیایی: 13 کیلومتر
- رستوران السلطان: 19 کیلومتر
- ساحل سانتورینی: 1.7 کیلومتر
- ساحل لاک پشت: 1.8 کیلومتر
- ساحل الحمرا: 3.7 کیلومتر
- اقامتگاه ساحلی بانیان تری راس الخیمه: 4.2 کیلومتر
- ساحل الجزیره: 5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی راس الخیمه: 20 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 44 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 60 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ریکسوس باب البحر ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2