آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرتز استانبول

هتل آرتز استانبول
َ arts Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل آرتز

 چرا هتل آرتز Arts

هتل آرتز Arts Hotel یک هتل پنج ستاره در منطقه عثمان بی استانبول است که در سال 2015 افتتاح شده است . این هتل جزو اندک هتل‌هایی است که باوجود داشتن امکانات فراوان تا مرکز شهر 10 دقیقه فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل آرتز:

از امکانات هتل آرتز می‌توان به باغ زیبا، مکانی برای آفتاب گرفتن، خدمات تور و بلیط، امکانات ویژه برای معلولین، تحویل کالسکه برای خانواده‌های دارای کودک، آرایشگاه، لانج برای تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی، فروشگاه با سرویس، سوئیت هایی ویژه ماه عسل، سالن کنفرانس و جلسه و دسترسی فوق‌العاده را نام برد.

از امکانات تفریحی و ورزشی هتل آرتز می‌توان به باشگاه تناسب اندام وامکان کرایه دوچرخه اشاره کرد. یک مرکز اسپا نیزدرهتل آرتز وجود دارد که دارای یک حمام ترکی و سونا می‌باشد.

یک استخرسرپوشیده نیز در هتل آرتز استانبول تعبیه شده که فضای مناسبی برای آبتنی می‌باشد. البته یک استخر مخصوص کودکان نیز برای اعضای کوچکتر خانواده تعبیه شده است تا آن‌ها نیز بتوانند باخیالی آسوده اقامت لذتبخشی را در هتل آرتز استانبول تجربه کنند. همچنین می‌توانید به کافه رستوران هتل آرتز سری بزنید و ساعتی را در آن سپری کنید رستوران سلف سرویس هتل با انواع غذاهای ترکیه‌ای، مدیترانه ای و بین المللی پذیرای مهمانان می‌باشد. پارکینگ و اینترنت رایگان در سر تا سرهتل رایگان در دسترس می‌باشد؛ ضمنا پذیرش هتل آرتز استانبول 24 ساعته فعالیت می‌کند و مهمانان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات آن بهره ببرند.

اتاق‌ها و امکانات هتل آرتز:

100 اتاق درهتل آرتز تعبیه شده است. تمامی اتاق‌های این هتل با دکوراسیونی شیک و مدرن تزئین شده‌اند و منظره تمام این اتاق‌ها رو به شهر و یا رو به دریا می‌باشد که دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی با امکاناتی برای افراد ناتوان و معلول، اینترنت وای فای رایگان، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان هستند. 
انواع اتاق‌ها شامل:
- اتاق‌های دلوکس
- اتاق‌های کرنر لاکچری
- اتاق‌های استاندارد
- سوییت‌های پاناروما
- سوییت‌های شاخ طلایی
- سوییت‌های خانوادگی

فاصله هتل تا:

- پارک Vodafone: 1.2 کیلومتر
- ایستگه مترو تقسیم: 1.3 کیلومتر
- برج ساعت دلمه‌باغچه: 1.4 کیلومتر
- خیابان استقلال: 1.4 کیلومتر
- کاخ دلمه باغچه: 1.5 کیلومتر
- بازار ادویه: 3.8 کیلومتر
- برج گالاتا: 2.8 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.




امکانات و خدمات هتل آرتز ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ پذیرش 24 ساعته بار ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی منوی غذای کودک خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
سیستم تهویه مطبوع حمام وان قهوه/چای تلویزیون لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2