آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نوا پلاتینوم پاتایا

هتل نوا پلاتینوم پاتایا
nova platinum pattaya Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل نوا پلاتینوم

چرا هتل نووا پلاتینوم پاتایا Nova Platinum Hotel Pattaya

هتل نوا پلاتینوم پاتایا Nova Platinum Hotel یک هتل چهار ستاره در پاتایا در کشور تایلند است. که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در پاتایا انتخاب می‌کنند. هتل نوا پلاتینیوم پاتایا از 3 ساختمان 7 طبقه تشکیل شده و در سال 2005 ساخته شده است.

خدمات و امکانات هتل نوا پلاتینوم Nova Platinum Hotel 

میز پذیرش 24 ساعته ، خدمات تبدیل ارز، خشکشویی ، ترانسفر فرودگاهی از جمله امکانات و خدماتی می‌باشد که این هتل برای رفاه بیشتر مهمانان ارائه کرده است. اتاق جلسات نیز برای کسانی که قصد برگزاری نشست‌های کاری خود را در هتل دارند نیز فراهم شده است. اگر فزرند به همراه خود دارید نگران نباشید چرا که خدمات نگهداری از فزرند نیز در هتل برای راحتی شما فراهم شده است. مهمانان هتل می‌توانند از تجهیزات مجهز مرکز بدنسازی استفاده کنند و برای گشت در شهر و گرفتن تور به اماکن دیدنی از رسپشن هتل کمک بگیرند ؛ همچنین صندوق امانات نیز برای نگهداری وسایل واشیاء گران بهای شما در هتل تعبیه شده است.
این هتل زیبا دارای یک استخر شنای زیبا به همراه صندلی‌های مخصوص آفتاب است که می‌توانید از آبتنی در آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از خدمات اسپا و ماساژ هتل بهره ببرید و در آن استراحت کنید. لازم بذکر است دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است.

رستوران‌های هتل نوا پلاتینوم انواع غذاهای بین‌المللی، مدیترانه ای، آسیایی و محلی تایلندی را به مهمانان ارائه می‌دهد و انواع فضای باز و داخل سالن دارند و می‌توانید بسته به سلیقه خود در هر کدام  که راحتترید غذای خود را نوش جان کنید.

در رستوران کیارا صبح خود را با یک صبحانه آمریکایی آغاز کنید، این رستوران با تنوع غذایی بالا آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد، این رستوران غذاهای محلی و هندی و همچنین برای کسانی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنند و یا حتی اگر گیاه خوار هستید با خیال راحت در این رستوران غذای مورد نظر خود را سفارش و از تنوع بالای منو آن لذت ببرید. برای اینگه گلویی تازه کنید می‌توانید سری به کافه بار استخر بزنید. این کافه بار با انواع اسنک‌ها و نوشیدنی‌های متنوع آماده پذیرایی از مهمانان است. 

اتاق‌ها و امکانات هتل نوا پلاتینوم Nova Platinium Hotel 

این هتل دارای 270 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت می‌باشد. اتاق‌ها با دکوراسیونی با رنگ‌های گرم تزئین شده اند و پنجره‌هایی با دید باغ و یا استخر دارند. در تمام اتاق‌ها نیز سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و مینی بار، گاو صندوق، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان قرار دارد.

فاصله هتل تا:

فاصله تا ساحل پاتایا: ۷۵۰ متر
فاصله تا ساحل کووسی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل پراتومناک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کافه هارد راک: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آتلت: ۳ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل نوا پلاتینوم ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پزشک پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ
پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2