آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آریادو آیلند ریزورت مالدیو

هتل آریادو آیلند ریزورت مالدیو
eriyadu island resort Hotel مالدیو
درجه هتل:
هتل آریادو آیلند ریزورت

چرا هتل آریادو آیلند ریزورت Eriyadu Island Resort ؟

هتل آریادو آیلند ریزورت مالدیو یک هتل چهار ستاره در شمال آتول ماله است که تمام ویژگی های بهشت جزیره گرمسیری را دارد. در قلب اقیانوس هند، در انتهای جزیره مرجانی ماله، جزیره ای زیبا با انبوهی از صخره های مرجانی گزاف، خشتی در بالای جزیره گرمسیری و بخش طلایی رنگ ساحل خصوصی شما قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل آریادو آیلند ریزورت Eriyadu Island Resort 

در هتل چهار ستاره و شیک  Eriyadu Island Resort، انواع امکانات و خدمات با کیفیت بالا وجود دارد تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنند. هتل آریادو آیلند ریزورت دارای ساحل اختصاصی می‌باشد و این یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل است. هتل آریادو آیلند ریزورت دارای یک استخر روباز با تراس آفتابگیر است که می‌توانید در آن استراحت کنید و آفتاب بگیرید. اگر می‌خواهید واقعاً استراحت کنید، هتل اریادو آیلند ریزورت یک مرکز سلامتی و اسپا مجهز دارد و می‌توانید از انواع ماساژ در آن بهره ببربد همچنین برای دوستداران ورزش نیز سالن بدنسازی مناسبی مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات ورزشی دنیا فراهم گردیده است. برای کسانی که دوست دارند فعالیت بیشتری داشته باشند، این هتل دارای تجهیزات ورزش های آبی است، بنابراین می‌توانید موج سواری، ویک بوردینگ یا کایاک سواری با کف صاف را به عنوان راهی جدید برای کشف مناظر اطراف جزیره ریزورت آریادو امتحان کنید بهتر است با شرکت در این برنامه ها همه انرژی خود را تخلیه نکرده و برای نایت کلاب، خود را سر حال نگه دارید. کلاب شبانه جایی است که دی جی به وسیله پخش موزیک زنده، برای رقص و پای‌کوبی،‌ به همه انرژی می‌دهد.

این هتل دارای یک رستوران بوفه و همچنین یک کافه با منوی آلاکارته است. بار ساحلی در ضلع شرقی جزیره نیز میزبان شب‌ها رویدادهای موضوعی است. در این هتل شما می‌توانید با پرداخت هزینه ای اندک از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید. در ضمن اینترنت به صورت رایگان در هتل ارائه شده است و خدمات فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. در ضمن در هتل آریادو آیلند ریزورت اجازه به همراه بردن حیوانات خانگی را با خود ندارید. در صورت تمایل سالن زیباییِ آریادو آیلند ریزورت Eriyadu Island Resort نیز آماده خدمات رسانی به شما مهمانان عزیز است.

اتاق‌ها و امکانات هتل آریادو آیلند ریزورت Eriyadu Island Resort 

در این هتل اتاق‌های غیرسیگاری و تهویه مطبوع خود را خواهید دید که به سبک معمولی مالدیوان طراحی شده است. اتاق‌ها مبله شده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، مینی بار با ۲ بطری آب رایگان در روز هستند. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی و مجهز به وان یا دوش هستند. برخی اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی می‌باشند و می‌توان اطمینان داشت منظره‌ای غیر قابل توصیف از تراس هتل و همچنین بالکن اتاق‌ها در مقابلتان قرار خواهد داشت.

انواع اتاق‌ها

- ویلای ساحلی لوکس1  تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق آسمان با دید دریا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- کافه/باراریادو 100 متر
- کافه/بارکافی شاپ- 150 متر
- رستوران اصلی رستوران و بار 5 کیلومتر
سواحل در همسایگی
- ساحل اریادو 30 متر
نزدیک ترین فرودگاه ها
- فرودگاه بین المللی ولانا 46 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مالدیو بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آریادو آیلند ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلویزیون منوی سرویس خواب سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ماساژ
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2