آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سون کورالز مالدیو

هتل سون کورالز مالدیو
seven corals Hotel مالدیو
درجه هتل:
هتل سون کورالز

چرا هتل سون کورالز  Seven Corals Hotel ؟

Seven Corals Guest House Maldives یک هتلی سه ستاره است که در 2.2 مایلی تا Veliganduhuraa قرار دارد. مسافرانی که به دنبال هتلی ارزان قیمت و مقرون به صرفه می‌باشند این هتل می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

خدمات و امکانات هتل سون کورالز  Seven Corals Hotel ؟

کارکنان مجرب این هتل که علاوه بر زبان انگلیسی مسلط بر زبان‌های  آلمانی و سوئدی و اسپانیایی هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران به صورت 24 ساعته از سرتاسر جهان هستند. یک باغ اختصاصی در هتل وجود دارد که میهمانان می‌توانند برای پیاده روی و تنفس هوای تازه صبح‌ها به این باغ رفته و در میان درختان زیبای آن لذت ببرند. مبلمانی چند نفره به همراه میز در گوشه گوشه محیط روباز مجموعه دیده می‌شود. از تراس هتل قادر به دید زدن محیط اطراف خواهید بود. با توجه به تعاریفی که توریست‌ها در وب سایت‌های مختلف درباره موقعیت مکانی استثنایی و محیط طبیعی فوق‌العاده‌ی پیرامون هتل سون کورالز بیان کرده‌اند، می‌توان اطمینان داشت منظره‌ای غیر قابل توصیف از تراس هتل و همچنین امکان باربیکیو نیز در هتل صورت گرفته است. تعدادی بار و رستوران در مجموعه وجود دارد تا در هر زمان قادر به میل کردن یک نوشیدنی و غذای مورد علاقه تان باشید. برای سرو نوشیدنی‌های گرم به کافی شاپ و برای خوردن میان وعده در طول روز به اسنک بار بروید. با درخواست، رستوران‌ها غذاهای مورد علاقه‌ شما را نیز طبخ خواهند کرد! در منوی رستوران‌های هتل سون کورالز فهرست غذاهایی مخصوص کودکان نیز دیده می‌شود. هتل سون کورالز سرگرمی برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید از تک تک لحظات خود در هتل بهره ببرید. می‌توانید در ساحل آفتاب بگیرید و استراحت کنید و یا از تفریحات آبی مانند غواصی، ماهیگیری، موج سواری و قایق رانی بهره ببرید البته این تفریحات شامل هزینه اضافی می‌شوند. اگر اتومبیل شخصی همراه دارید، بدون نیاز به پرداخت هزینه قادر خواهید بود آن را داخل پارکینگ مجموعه قرار بدهید. در ضمن اینترنت در هتل به صورت رایگان ارائه شده است. خوب است بدانید در هتل سون کورالز اجازه ی به همراه بردن حیوانات خانگی را با خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات هتل سون کورالز Seven Corals Hotel  ؟

 هتل سون کورال دارای 12 اتاق در دو طبقه می‌باشد. هر اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع مجزا به همراه مینی بار بوده و اتو و دیگر لوازم خانگی ضروری درونش وجود دارد. به لطف وجود بالکن می‌توانید از داخل اتاق خود، از منظره اطراف لذت ببرید. داخل حمام لوازم آرایشی-بهداشتی ضروری همچون سوار وجود دارد تا از همراه بردن آن‌ها بی‌نیاز شوید. از طریق تلویزیون مسطح هر اتاق می‌توان به شبکه‌های ماهواره‌ای دسترسی پیدا کرد. دیگر لوازم و اثاثیه مهم هر اتاق که ذکر وجود آن‌ها خالی از لطف نیست، یخچال و میز محسوب می‌شود.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دولوکس با منظره دریا  تخت دونفره بزرگ

- اتاق دو نفره دولوکس  تخت دونفره

فاصله هتل تا

- بیشه نارگیل 3.6 کیلومتر   

- کافه/بار کافه ساحل سان 100 متر

- کافه/بارریل لاین کافه 100 متر

- رستوران ماما میا 100 متر

- ساحل بیکینی 250 متر

- ساحل جزیره کاکائو ماکونوفوشی 3.6 کیلومتر

- ساحل بیادهو 4.5 کیلومتر

- ساحل کندوما 4.8 کیلومتر

- ساحل گورایدو 5 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مالدیو بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید


امکانات و خدمات هتل سون کورالز ‌
رستوران پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلویزیون
ورزش های آبی (غیر موتوری) ورزش های آبی (موتوری) اجاره دوچرخه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2