آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول
midtown Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل میدتاون

چرا هتل میدتاون Midtown Hotel 

هتل میدتاون یک هتل چهارستاره در منطقه بی اغلو استانبول است که از سال 2007 پذیرای مهمانان می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل میدتاون Midtown Hotel:

از جمله امکانات هتل میدتاون پارکینگ برای پارک خودرو، خدمات رزرواسیون 24 ساعته، اتاق امانات و نگه‌داری چمدان‌های شما، و خدمات شستشو و خشکشویی بخشی از امکانات رفاهی این هتل نیز بشمارمی‌آید همچنین برای کسانی که برای سفر‌های کاری با این هتل سفر کرده‌اند سالن جلسات و کنفرانس‌ برای برگزاری انواع جلسات و کنفرانس‌های شما درهتل تعبیه کرده است.

در هتل میدتاون روز خود را می‌توانید با صبحانه‌ای متنوع از انواع پنکیک‌ها و میوه‌ها آغاز کنید که همه روزه از ساعت 7 صبح تا 10:30 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است. برای صرف ناهار یا شام، سری به رستوران More رستورانی که علاوه برغذاهای ترکی ، غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و سوئدی در آن سرو می‌شود و می‌توانید سفارش دهید و لذت ببرید. محیط روشن و راحت کافه Midtown انتخابی مناسب برای برگزاری جلسات، صرف میان وعده یا رفع خستگی روزانه با یک فنجان قهوه ی داغ یا یک برش کیک برطرف می‌شود. هتل امکانات تفریحی آنچنانی ندارد و تنها جکوزی و فضای سبز در هتل قرار دارد.

اتاق‌ها و امکانات هتل میدتاون Midtown Hotel:

هتل میدتاون دارای 80 واحد می‌باشد. اتاق‌های هتل میدتاون استانبول با ظرافت خاصی طراحی شده‌اند و مجهز به مبلمان شیک و دست‌ساز و درهراتاق تلویزیون، میزکار، حمام لوکس و کاشی کاری شده به همراه وسایل بهداشتی ، یخچال با بطری آب معدنی نیز به صورت رایگان در هر اتاق هتل مید تاون در اختیارمهمانان قرار گرفته است. همچنین در صورت درخواست ، استفاده از لوازم اتوکشی درهتل میدتاون امکان پذیرمی‌باشد. انواع اتاق‌ها شامل:
- لوکس خانواده
- لوکس دبل
- سوئیت کرنر
- توئین روم

فاصله هتل تا:

- فاصله تا ایستگاه مترو تقسیم: ۰.۱ کیلومتر
- فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۲ کیلومتر
- فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۴ کیلومتر
- فاصله تا مرکز خرید دمیرورن: ۰.۶ کیلومتر
- فاصله تا میدان جهانگیر: ۰.۷ کیلومتر
- فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۱ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.




امکانات و خدمات هتل میدتاون ‌
رستوران فروشگاه پارکینگ خشکشویی صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق اجاره خودرو خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی
جکوزی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2