آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پاریس ایروان

هتل پاریس ایروان
paris yerevan Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل پاریس ایروان

چرا هتل پاریس ایروان  Paris Hotel Yerevan ؟

هتل پاریس ایروان، از هتل های لوکس چهار ستاره شهر ایروان می‌باشد ابن هتل در خیابان معروف امیریان قرار گرفته است و از 1 آگوست 2014 پذیرای مهمانان می‌باشد. ارائه امکانات این هتل دست کمی از هتل‌های پنج ستاره ندارد و می‌توانید با پرداخت هزینه ای کمتر این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایید. از نظر موعیت مکانی این هتل دسترسی شما را به مکان‌های مهم شهر فراهم ساخته به گونه ای که یا اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی تردد داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل پاریس ایروان  Paris Hotel Yerevan

بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند همچنین مهمانان می‌توانند در بخش تور دسک هتل درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند و برای دیدن جاذبه های دیگر این شهر می‌توانید از طریق خدمات تاکسی سرویس این هتل، تاکسی مطمئن در اختیار بگیرید و به هرکجا که دوست دارید بروید در ضمن مهمانان می‌توانند با هماهنگی این بخش و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی با پرداخت هزینه استفاده نمایند. اگر برای سفر کاری به ایروان می‌روید باید بگویم هتل پاریس ایروان با وجود امکانات فکس و سالن‌های کنفرانس انتخاب بسیار مناسبی است. لازم بذکر است ورود حیوانات خانگی به داخل هتل نیز مجاز می‌باشد.
اگر علاقه‌مند به انواع غذاهای ارمنی و بین‌المللی باشید، می‌توانید با خیال راحت و بدون نیاز به خارج شدن از هتل به رستوران که در پشت بام هتل می‌باشد مراجعه کنید. منوی این رستوران را انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی با بهترین طعم و مزه تشکیل داده اند که از هر لحاظ، رضایت شما را کسب می‌کنند. سالن بار هتل هم با طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها در اختیار مهمانان قرار دارد. در کافه-رستوران Montmartre Restaurant-Cafe-Bar با منظره ای 360 درجه به شهر و کوه آرارات Mount Ararat فضای بسیار لذت بخشی برای مهمانان ایجاد کرده است. لازم بذکر است این هتل فاقد استخر و پارک آبی می‌باشد و یک سالن سونا نیز درون هتل وجود دارد. در صورت تمایل سالن زیباییِ هتل پاریس ایروان نیز آماده خدمات رسانی به شما مهمانان عزیز است.

اتاق‌ها و امکانات هتل پاریس ایروان Paris Hotel Yerevan

اتاق‌های هتل Paris Hotel Yerevan مجهز به امکانات مناسبی از قبیل: تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی مجهز به دوش مخصوص، سشوار، تهویه مناسب، لوازم آرایشی و بهداشتی، میز مخصوص نوشیدنی، سیستم گرمایش مناسب، صندلی و تخت های استاندارد می باشند که مورد استفاده گردشگران تور ایروان قرار می‌گیرد.

انواع اتاق‌ها

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق سوپریور دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت کوه آرارات 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق سوپریور توئین 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق خانوادگی با بالکن 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- میدان آزادی تا هتل پاریس ایروان: ۳۰۰ متر
- موزه تاریخ ارمنستان تا هتل پاریس ایروان: ۳۰۰ متر
- ایستگاه مترو میدان آزادی تا هتل پاریس ایروان: ۵۰۰ متر
- مسجد کبود ارمنستان تا هتل پاریس ایروان: ۵۰۰ متر
- بازار ورنیساژ ایروان تا هتل پاریس ایروان: ۷۰۰ متر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پاریس ایروان ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لوازم بهداشتی
باشگاه بدنسازی
موسیقی زنده
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2