آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گلدن پالاس ایروان

هتل گلدن پالاس ایروان
golden palace Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل گلدن پالاس

چرا هتل گلدن پالاس Golden Palace Hotel  

گلدن پالاس یک هتل پنج ستاره لوکس در مرکز شهر ایروان است و یکی از سه هتل لوکس ارمنستان محسوب می‌شود. این هتل از میدان جمهوری 0.5 کیلومتر و از میدان آزادی 0.7 کیلومتر فاصله دارد و تنها با 10 دقیقه پیاده روی می‌توانید وارد پارک زیبای ویکتوری شوید.

خدمات و امکانات هتل گلدن پالاس Golden Palace Hotel 

در رستوران روف تاپ لول ایلون با منظره چشمگیر و مجلل که در طبقه 11 قرار دارد انواع و اقسام غذاهای محلی و بین‌المللی برای مهمانان سرو می‌شود. صبحانه کانتیننتال هتل همه روزه از ساعت ۷:۳۰ دقیقه تا ۱۰:۳۰ صبح پذیرای مهمانان هتل است تا روزشان با صبحانه‌ای قوی آغاز شود. کافه بار Arctic هتل هم با طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها در اختیار مهمانان قرار دارد. مهمانانی که به ورزش و فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مند هستند می‌توانند از باشگاه ورزشی"LifeFitness" هتل استفاده کنند؛ همچنین می‌توانید درساعاتی از روز که احساس خستگی می‌کنید از انواع ماساژهای مرکز اسپا "ماندالا" که در طبقه اول هتل گلدن پالاس ایروان واقع شده است بهره ببرید به علاوه سالن آرایشی و خدمات آن موجب راحتی و رفاه شما در طول سفر می‌شود.
چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برای‌تان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل گلدن پالاس ایروان ورود حیوان خانگی آزاد است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید. استعمال دخانیات دراین هتل ممنوع است و شما فقط اجازه دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید. سالن همایش و جلسات هم در این هتل طراحی شده است. ضمن این که خدمات ویژه معلولین هم در این هتل ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل گلدن پالاس Golden Palace Hotel  

این هتل دارای اتاق‌های بزرگ شیک و نورگیر است که استراحت در آن می‌تواند موجب آرامش گردد. این اتاق‌ها دارای امکاناتی از قبیل: تخت خواب‌های استاندارد، مبلمان‌های شیک و کلاسیک می‌باشد و همچنین دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی کامل، حمام‌های مرمر با وان و دوش، لوازم بهداشتی آرایشی رایگان، تلویزیون فلت، کتری برقی، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت رایگان می‌باشد. گفتنی است برخی اتاق‌ها دارای بالکن می‌باشند که دارای منظره ای زیبا و چشم گیر از خیابان‌های باستانی ایروان می‌باشد.

انواع اتاق‌ها                                        

- اتاق دولوکس دو یا دو نفره 1 تخت کامل 2 تخت دو نفره   
- سوئیت برتراتاق خواب: 1 تخت کینگ
- اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت جونیور 1 تخت کینگ

- سوئیت امضا اتاق خواب: 1 تخت کینگ اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو

- سوئیت پرزیدنت اتاق خواب: 1 تخت کینگ
- اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو

فاصله هتل تا

- فاصله تا  دانشگاه دولتی ایروان: ۱.۱ کیلومتر
- فاصله تا  موزه سرگئی پاراجانوف: ۱.۲ کیلومتر
- فاصله تا کاسکاده ایروان: ۱.۲ کیلومتر
- فاصله تا موزه نسل کشی ارامنه: ۲.۳ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گلدن پالاس ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو خدمات معلولین منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
کلاب‌های شبانه
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2