آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لیماک دلوکس قبرس

هتل لیماک دلوکس قبرس
limak cyprus deluxe Hotel قبرس
درجه هتل:
قبرس
لیماک دلوکس

هتل لیماک دلوکس یک هتل پنج ستاره بسیار عالی در ساحل زیبای فاماگوستای قبرس است. یکی از ویژگی های خوب این هتل داشتن ساحل اختصاصی است که انواع تفریحات آبی را به مهمانان ارائه می دهد. اگر به حمام آفتاب و تفریحات آبی علاقه مند هستید این هتل خدمات خوبی را به شما ارائه می دهد.

دسترسی به اینترنت رایگان در سرتاسر هتل امکان پذیر است و پذیرش نیز به صورت 24 ساعته در خدمت مهمانان می باشد و مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی چون شاتل فرودگاهی، تبدیل ارز، خدمات تور، نگهداری از کودک، خشکشویی و اتوشویی، فکس و کپی و برگزاری میتینگ ها به این بخش مراجعه کنند.

مهمانانی که قصد همراه داشتن حیوان خانگی خود را دارند باید بدانند که این امکان در این هتل با پرداخت هزینه اضافه امکان پذیر است.

اتاق ها و امکانات:

دکوراسیون اتاق های لیماک دلوکس بسیار شیک بوده و با وسایل با کیفیت تزئین شده است. کف اتاق ها نیز با پارکت های چوبی پوشیده شده است و برای رنگ دیوارها از رنگ های آرامش بخش استفاده شده است. تمامی اتاق ها نیز به مبلمان، میز، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، اعلام حریق، صندوق امانات، تلویزیون، کمد و دراور و لوازم بهداشتی مجهز می باشند.

امکانات تفریحی هتل:

4 استهر در هتل قرار دارد که سه تای آنها سرباز و یک استخر سرپوشیده می باشند. در کنار استخره حوله، تخت و چتر آفتاب قرار دارد. تنیس، بیلیارد، سرسره آبی و ورزش های آبی از دیگر تفریحات این هتل می باشد.

رستوران:

در رستوران هتل انواع غذاهیا وگان و بدون گلوتن و ... سرو می شود و همه روزه صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند. بار هتل نیز انواع میان وعده و نوشیدنی ها را ارائه می دهد.

امکانات و خدمات لیماک دلوکس ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سالن کنفرانس اتو شویی فضای سبز خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام میزکار لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی استخر سرپوشیده
ساحل اختصاصی پارک آبی
اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2