آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سنتیدو اورکا لوتوس مارماریس

هتل سنتیدو اورکا لوتوس مارماریس
sentido orka lotus beach Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل سنتیدو اورکا لوتوس

چرا هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ مارماریس  Sentido Orka Lotus Beach Hotel ؟

هتل لوکس و پنج ستاره هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ مارماریس در شهر ساحلی مارماریس قرار گرفته است. این هتل دارای ساحل اختصاصی شنی فوق‌العاده می‌باشد که تنها 700 متر از آن فاصله دارید اطراف این هتل با درختان کاج احاطه شده است و 1 کیلومتر با مرکز شهر Icmeler فاصله دارد. این هتل در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته است و دسترسی شما به مکان‌های دیدنی را آسان می‌سازد.

خدمات و امکانات هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ مارماریس  Sentido Orka Lotus Beach Hotel

هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ مارماریس با امکانات رفاهی فوق العاده ای که دارد بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. طراحی مدرن و لوکس هتل سبب شده است که مسافران لحظات خوشی را در هتل تجربه کنند و از اقامت خود لذت ببرند.
مهمانان می‌توانند غذاها و نوشیدنی‌های مختلف را از رستوران بوفه اصلی هتل، رستوران های a-la-carte و اسنک بار امتحان کنند. برخی از نوشیدنی های الکلی یا غیر الکلی محلی به صورت رایگان در بار لابی ارائه می‌شوند. رستوران‌های A-la-Carte شامل غذاهای دریایی، استیک، و رستوران‌های عثمانی و ایتالیایی هستند. خدمات دربان ارائه می‌شود. پارکینگ در محل امکان پذیر است. فرودگاه دالامان 104 کیلومتر دورتر است و خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی ترتیب داده می‌شود و برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی می‌توانید با کرایه اتومبیل از لابی هتل لذت ببرید.
در هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ مارماریس  Sentido Orka Lotus Beach Hotel  استخرهای سرپوشیده و روباز و یک منطقه شنا برای کودکان وجود دارد. سرسره آبی لذت فراوانی را برای پیر و جوان تضمین می‌کند و بار استخر، غذا و نوشیدنی‌های با طراوت را برای شما فراهم می‌کند. یک تراس با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر آفتابی در دسترس است. این هتل طیف گسترده ای از ورزش های فضای باز از جمله والیبال ساحلی و بسکتبال را ارائه می‌دهد. مهمانان با پرداخت هزینه می‌توانند از دوچرخه سواری/دوچرخه سواری کوهستانی نیز لذت ببرند. میهمانان می‌توانند در یک برنامه جامع ورزش های آبی که شامل قایق رانی، کایاک سواری و آکوافیت می‌شود، با موج سواری و کایت سواری با پرداخت هزینه شرکت کنند. این هتل ورزش های سرپوشیده متعددی از جمله سالن بدنسازی، تنیس روی میز، دارت، یوگا و ایروبیک یا با پرداخت هزینه، بیلیارد ارائه می دهد. منطقه سلامتی با اسپا، سونا، حمام بخار و حمام و با پرداخت هزینه اضافی، سالن زیبایی و ماساژ وجود دارد. امکانات تفریحی شامل کلوپ کودکان، موسیقی زنده و کلوپ رقص است.
امکانات غذاخوری شامل یک اتاق غذاخوری و یک بار است. مهمانان می توانند در فضایی دنج در رستوران (بوفه و à la carte) ناهار بخورند. همه چیز را می توان رزرو کرد. مسافرانی که تعطیلات همه را شامل می شوند، از غذاهای اضافی ویژه مانند تنقلات، علاوه بر طیف گسترده ای از نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی و مینی بار رایگان بهره مند می شوند. یک صبحانه سخاوتمندانه شروع عالی روز را تضمین می کند. هنگام ناهار و شام، مهمانان از خود در بوفه سخاوتمندانه پذیرایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ مارماریس  Sentido Orka Lotus Beach Hotel

اتاق‌های هتل Orka Lotus Beach دارای مبلمان چوبی و شیشه‌ای هستند. تهویه مطبوع تضمین می کند که اتاق‌ها دمای مناسب را حفظ می‌کنند. مهمانان می توانند از بالکن یا تراس از منظره دریا لذت ببرند. اتاق ها دارای یک تخت دونفره هستند. تخت کودک را می توان برای مهمانان کوچکتر درخواست کرد. گاوصندوق و مینی بار نیز موجود است. مهمانان همچنین می‌توانند یک ایستگاه چای/قهوه را در میان ویژگی‌های استاندارد پیدا کنند. تلفن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و وای‌فای، همه لوازم ضروری را برای یک تعطیلات راحت فراهم می‌کنند. حمام ها مجهز به دوش و سشوار هستند. اتاق های خانوادگی برای والدین دارای فرزند در دسترس است.

فاصله هتل تا

- پارک جمهوری ۱.۳ کیلومتر
- پارک آبی آکوا دریم: ۳.۶ کیلومتر
- پارک آبی آتلانتیس: ۳.۸ کیلومتر
- باغ چای: ۴.۵ کیلومتر
- قلعه مارماریس: ۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید


امکانات و خدمات هتل سنتیدو اورکا لوتوس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن لپ تاپ آباژور لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا بیلیارد چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2