آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل موتو پریمیوم مارماریس

هتل موتو پریمیوم مارماریس
motto premium Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل موتو پریمیوم

چرا هتل موتو پریمیوم Motto Premium Hotel ؟

هتل موتو پریمیوم هتلی لوکس و چهار ستاره می‌باشد و تنها 50 متر تا ساحل زیبای اوزونیالی فاصله دارد. در سال 2018، هتل موتو پریمیوم به طور کامل بازسازی و مدرن شده است تا تجربه یک اقامتی ممتاز را برای مهمانان خود فراهم کند. درضمن فرودگاه دالامان کمتر از 100 کیلومتر با شما فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل موتو پریمیوم Motto Premium Hotel

هتل موتو به عنوان یک خانواده شعار بهترین خدمات اقامتی را هدف قرار داده است و به همین منظور یکی از رستوران های زنجیره ای BIGCHEFS Brasserie پیشرو در کشور را در شهر مارماریس آورده است. رستوران آلاکارته هتل موتو پریمیوم غذاهای بین‌المللی و محلی ترکی سرو می‌کنند. می‌توانید از نوشیدنی‌ها و نوشیدنی‌های الکلی در بار لذت ببرید. محوطه استخر به همراه صندلی‌های آفتاب برای آفتاب گرفتن و استراحت ایده آل است. میز پذیرش 24 ساعت در دسترس است. مرکز تناسب اندام مجهز، استخر آب گرم سرپوشیده، اتاق بخار، حمام ترکی، سونا و امکانات ماساژ در دسترس شما و عزیزانتان است و می‌توانید برای رفع خستگی از آن بهره ببرید . هتل تنها چند متر از ساحل دریا فاصله دارد و دارای منطقه ساحلی خصوصی نیز است که وقت گذرانی در سواحل جذاب مارماریس را برای مهمانان راحت‌تر می‌کند. دو استخر سرپوشیده و سرباز در این هتل وجود دارند که برای تمام سنین قابل استفاده هستند و استفاده از آن‌ها برای مهمانان هتل رایگان است. یک ترانسفر فرودگاهی (24 ساعته در دسترس) با قیمت 3 یورو برای هر وسیله نقلیه یک طرفه ارائه می‌دهد همچنین هتل در اختیار مسافرینی که تمایل داشته باشند، مجددا با دریافت هزینه ای اضافی؛, دوچرخه و یا ماشین به آن‌ها اجاره می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات هتل موتو پریمیوم  Motto Premium Hotel 

 استفاده از ترکیبی از رنگ‌های سفید و خاکستری، فضای واحدهای اقامتی این هتل را بسیار خاص و جذاب کرده است. این هتل همچنین تعدادی سوئیت بزرگ ارائه می‌دهد. در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل لوکس موتو پریمیوم انواع امکانات و تجهیزات برای اقامتی راحت تعبیه شده است که شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان با سرعت بالا، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، کمد لباس، حمام با دوش یا وان، وسایل بهداشتی حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای و قهوه ساز، تلفن، میز تحریر، سیستم اطفاحریق، میز و صندلی در بالکن، مبلمان، میز آرایش و آیینه. خدمات اتاق و خدمات اتاق وی‌آی‌پی هم در این هتل قابلیت درخواست دارد.

انواع اتاق‌ها

اتاق استاندارد دو یا دو نفره
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق سه تخته استاندارد
3 تخت یک نفره
سوئیت کینگ با بالکن
اتاق خواب 1:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق خواب 2:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق خانوادگی با بالکن
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- پارک آبی آکوا دریم: ۵۰۰ متر
- آمفی تئاتر مارماریس: ۱.۲ کیلومتر
- پنجشنبه بازار مارماریس: ۱.۴ کیلومتر
- قلعه مارماریس: ۱.۶ کیلومتر
- مجسمه آتاتورک: ۱.۸ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل موتو پریمیوم ‌
رستوران تلویزیون در لابی پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس
استخر رو باز ماساژ سونا حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی
سیستم تهویه مطبوع حمام لوازم بهداشتی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2