آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آدامو تفلیس

هتل آدامو تفلیس
adamo Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل آدامو

چرا هتل آدامو Adamo Hotel

هتل آدامو یک هتل چهار ستاره در منطقه تاریخی شهر تفلیس است و امکانات بسیار خوبی به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل آدامو در منطقه تاریخی تفلیس، اقامتی دلپذیر برای گردشگران را فراهم می‌کند. باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، کاخ ریاست جمهوری و کلیسای جامع ارمنی در مجاورت هتل قرار گرفته اند.

خدمات و امکائات هتل آدامو Adamo Hotel

کارکنان میز پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته خدماتدهی می‌کنند و پرسنل کارآزموده و با تجربه هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی از میهمانان استقبال می‌کنند. برای تهیه بلیط ورودی جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از طریق میز تور در لابی از پرسنل راهنمایی بخواهید.
هر روز می‌توانید از صبحانه  کانتیننتال یا  A la carte بهره ببرید. همچنین رستوران  The View  با منویی متنوع از نواع غذاهای محلی و بین‌المللی از شما استقبال می‌کند. بعد از سرو نهار و شام می‌توانید به بار هتل بروید و با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از خودتان پذیرایی کنید. لازم بذکر است استعمال سیگار در هتل مجاز نمی‌باشد و مکان‌های مخصوصی برای این منظور در هتل صورت گرفته است. اگر زودتر از موعد به هتل رسیدید نگران نباشید چرا که در هتل محل‌های مخصوصی برای انبار چمدان شما تعبیه شده است و می‌توانید با خیال راحت آن ‌را سپرده و از زمان خود به بهترین نحو بهره ببرید. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز نمی‌باشد. خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در هتل Hotel Adamo Tbilisi در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. در طول اقامت خود در هتل آدامو نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید.

اتاق‌ها و امکانات هتل آدامو Adamo Hotel

هتل آدامو گرجستان، به طور کلی 38 اتاق دارد. از جمله امکاناتی که داخل هر اتاق هتل آدامو گرجستان وجود دارد، می‌توان به سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد. همینطور دکوراسیون اتاق‌ها به سبک مدرن می‌باشد و بعضی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی مبله می‌باشند و چشم انداز فوق العاده ای از محوطه ی سرسبز از شهر و کوه را در اختیار شما می‌گذارند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق خانوادگی با بالکن 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- سوئیت اجرایی 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شواتاق دو نفره اکونومی 1 تخت دونفره
- اتاق دو نفره استاندارد با مبل تختخواب شو 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو با بالکن 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره با بالکن 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دو نفره اکونومی با بالکن 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا:

- فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۲ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۲.۶ کیلومتر
- فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۲.۹ کیلومتر
- فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۳.۶ کیلومتر
- فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۳.۷ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۴.۴ کیلومتر
- فاصله تا پل صلح تفلیس: ۴.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل آدامو ‌
رستوران آسانسور رستوران فضای باز کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اتو شویی خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس وان خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن لپ تاپ منوی سرویس خواب سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
ماساژ سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2