آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بلدیبی بیچ آنتالیا

هتل بلدیبی بیچ آنتالیا
beldibi Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل بلدیبی بیچ

چرا بلدیبی بیچ Beldibi Hotel ؟

این ملک در فاصله 50 متری از ساحل بلدیبی و 200 متری پارک ساحلی بلدیبی، دارای یک منطقه ساحلی خصوصی و همچنین یک باغ است. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، میز تور و صرافی برای مهمانان می‌باشد. نزدیکترین فرودگاه آنتالیا در 42 کیلومتری هتل بلدیبی است و خدمات شاتل فرودگاهی نیز با هماهنگی قبلی ارائه می‌شود. هتل نسبت به سه ستاره بودن خود انواع امکانات کاملی همچون امکانات تفریحی ورزشی و رفاهی را در اختیار مهمانان و گردشگران خود می‌گذارد.

امکانات بلدیبی بیچ:

این هتل سه ستاره دارای ساحل اختصاصی استخر روباز و تراس آفتاب با منظره زیبا و لذت بخش کوه و دریا است. در رستوران‌‌ها‌‌‌ی هتل نیز انواع غذا‌های ترکی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود و برای صبحانه هر روز بوفه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در کافی شاپ مهمانان می‌توانند انواع قهوه و نوشیدنی را سفارش دهند. هتل دارای خدمات اتاق و پذیرش 24 ساعته می‌باشد. پرسنل هتل به زبان‌های آلمانی، روس، لتونی، انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های بلدیبی بیچ:

 همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت وای فای رایگان و اینترنت کابلی پرسرعت با هزینه جداگانه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، مینی‌بار، گاوصندوق الکترونیکی، سشوار و کلیه لوازم حمام مورد نیاز می‌باشد. طراحی مدرن حس آرامش و تجمل را به شما القا می‌کند و باکیفیت ترین تخت خواب تضمینی برای خوابی آرام است.
فاصله بلدیبی بیچ تا:
- پارک آتاتورک: 100 متر
- پارک ساحلی بلدیبی: 200 متر
- پارک آبی: 2.9 کیلومتر
- ییلماز تورکری پارکی: 7 کیلومتر
- پارک ساحلی: 8 کیلومتر
- برگاموت باغ ریزورت: 12 کیلومتر
- کافه/بار دریای سیاه: 150 متر
- کافه/بار کافه ساحل: 150 متر
- آکواریوم آنتالیا: 19 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 20 کیلومتر
- دریا/اقیانوس کمر: 17 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 28 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورآنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل بلدیبی بیچ ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز ماساژ استخر
ساحل اختصاصی چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2