آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کارلتون البرشا دبی

هتل کارلتون البرشا دبی
carlton al barsha Hotel دبی
درجه هتل:
هتل کارلتون البرشا

چرا هتل کارلتون البرشا Carlton Al Barsha Hotel ؟

با توجه به نزدیکی مکان‌های دیدنی محبوب و همچنین نزدیک بودن حمل و نقل عمومی و داشتن ترانسفر و خدمات گشت شهری هتل، دسترسی راحتی به معروف ترین جاذبه‌های دبی را تجربه خواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های هتل اقامت مقرون به صرفه آن است. فرودگاه بین‌المللی دبی در فاصله 10 دقیقه‌ای از هتل قرار دارد و دسترسی را برای خانواده‌هایی که کودک به همراه دارند را بسیار آسان می‌کند.

امکانات هتل کارلتون البرشا:

مرکز تناسب اندام با مساحت تقریبی 60 متر مربع در بخش سلامتی قرار دارد و دارای تردمیل، دوچرخه و تجهیزات وزنه است. سالن تندرستی در طول روز با حمام ترکی، سونا، مرکز تناسب اندام، مراقبت از پوست و بسته‌های مختلف ماساژ خدمات ارائه می‌دهد. میهمانان کوچک بین 4 تا 12 سال تعطیلات فراموش نشدنی را با برنامه‌های آموزشی و سرگرمی هتل خواهند داشت؛ که شامل استخر، سرسره‌ها، سالن بازی و .. می‌شوند. کافی نت و اتاق بازی هر روز از ساعت 09:00 تا 23:00 خدمت می‌کنند. بیلیارد، دارت الکترونیکی، ایرهاکی، فوتبال روی میز و بازی‌های رایانه‌ای در دسترس هستند. خدمات و امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر سربسته، مرکز اسپا، سونا و جکوزی هستند؛ استخر هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و در تمامی فصول سال از ساعت 10 الی 19 فعالیت دارد، در کنار استخر بار موجود است که انواع نوشیدنی‌ها را برای شما سرو می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کارلتون البرشا:

اتاق‌های هتل کارلتون البرشا تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل کارلتون البرشا تا:
- پارک حوض البرشا: 700 متر
- برج العرب: 4.1 کیلومتر
- پارک سوقیم: 4.5 کیلومتر
- پارک حیاط خلوت: 6 کیلومتر
- گردشگاه برج دریاچه جمریا: 6 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 7 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 10 کیلومتر
- فواره دبی: 12 کیلومتر
- برج خلیفه: 12 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 12 کیلومتر
- میدان عمار: 12 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 13 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 15 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 20 کیلومتر
- ساحل صوفوح: 3.6 کیلومتر
- ساحل عمومی جمیرا: 4.2 کیلومتر
- ساحل مینا سیاحی: 5 کیلومتر
- ساحل پالم وست: 6 کیلومتر
- ساحل آنانتارا: 6 کیلومتر
- مرکز خرید مترو امارات: 1.5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 23 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 24 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 40 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کارلتون البرشا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق رمپ خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2