آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گزی پارک بسفورس استانبول

هتل گزی پارک بسفورس استانبول
gezi park bosphorus Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل گزی پارک بسفورس

چرا هتل گزی پارک بسفرس Gezi Park Bosphorus

هتل گزی پارک بسفرس یک هتل پنج ستاره در مرکز شهراستانبول در کشور ترکیه قرار گرفته‌است . هتل گزی پارک بسفورس در سال 1950 در 17 طبقه ساخته شده ‌است و در سال 2010 اقدام به بازسازی کرد. این هتل با توجه به 5 ستاره بود آن تمامی لوازم آن سفارشی ساخته شده‌است. طراحی هتل برگرفته از سال‌های 1940 تا 1950 میلادی و در نوع خود زیبا می‌باشد و نمای هتل هم پوشیده شده از تیتانیوم و روی است.

امکانات و خدمات هتل Gezi Park Bosphorus

خدمات و پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند . در لابی هتل نیزخدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری و تبدیل ارز صورت می‌گیرد. همچنین همه پرسنل به زبان‌های انگلیسی و آلمانی، روسی، عربی و ترکی صحبت می‌کنند. ازجمله خدمات و امکانات هتل می‌توان به مرکز خدمات اسپا برای رفع خستگی بعد از یک روز طولانی و حمام ترکی و سونا اشاره کرد. همچنین برای علاقه‌مندان به ورزش باشگاه تناسب اندام نیزدرهتل ارائه شده است. برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های شما اتاق جلسه با 50 تا 100 نفر ظرفیت و موقعیت مکانی عالی و فن‌آوری به‌روز درهتل تعبیه شده‌است تا ساعات خوشی را برای خود رقم زنید. رستوران فیاما به عنوان مرکز ملاقات‌های شهری برای مهمانان ساخته شده و منویی از انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی با چشم اندازی خیره کننده از بسفرس پذیرای مهمانان عزیز می‌باشد. این هتل دارای شاتل فرودگاهی برای مهمانان می‌باشد. 

اتاق‌ها و امکانات هتل:

همه 67 اتاق این هتل دارای چشم‌انداز پانارومیک به سمت بسفورس و پارک گزی و باغ دارند. و کف اتاق‌ها همه از چوب عالی و باکیفیت ساخته شده‌اند. در اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع ، گاو صندوق، بالکن و کمد لباس وجود دارد. همچنین درداخل همه اتاق‌ها حمام اختصاصی وجود دارد که وان و دوش اختصاصی، حوله و دمپایی و لوازم آرایشی_بهداشتی در آن تعبیه شده‌است.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق Delux Double Room Bosphorus View رو به دریا مناسب دو نفر با یک کودک 
- اتاق دوبلکس 75 متری دارای وان رو به نمای بسفر Loft Suite with Bosphorus View Hot Tubاتاق
- اتاق Garden Suite with Patio  اتاق 44 متری با حیاط کوچک اختصاصی 
- اتاق Delux Corner Room with Bosohrus View اتاق 32 متری 
- اتاق Junior Suite  چشم‌انداز تنگه بسفر 

اطلاعات :

ورود حیوانات در این هتل مجاز نمی‌باشد.
این هتل دارای پارکینگ می‌باشد.
اینترنت پرسرعت رایگان در سراسر هتل ارائه شده‌است.
برای افراد سیگاری اتاق‌های برای استعمال سیگار ارائه شده‌است.

فاصله هتل تا:

- میدان تکسیم استانبول ۰.۴ کیلومتر
- کاخ دلمه باغچه استانبول ۱.۴ کیلومتر
- خیابان استقلال استانبول ۱.۸ کیلومتر
- برج گالاتا استانبول ۳.۰ کیلومتر 
- مسجد اورتاکوی استانبول ۳.۹ کیلومتر
- تنگه بسفر (بسفروس) ۴.۰ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 14:00_ساعت تخلیه اتاق: 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.





امکانات و خدمات هتل گزی پارک بسفورس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس روزنامه اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
ماساژ سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2