آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اکچوال لایف استانبول

هتل اکچوال لایف استانبول
actuel life Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل اکچوال لایف

چرا هتل اکچوال لایف Actuel Life 

هتل اکچوال لایف استانبول یک هتل چهارستاره است و در جاده دولاپ دره در منطقه شیشلی قرار دارد. منطقه شیشلی جزو مناطق مشهور و محبوب استانبول به‌شمارمی‌رود. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مانند میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید که یکی از مشهورترین مناطق شهراستانبول است و در این مناطق می‌توانید از چندین مغازه و رستوران بازدید کنید.

خدمات و امکانات رفاهی هتل اکچوال لایف:

از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو درهتل اکچوال لایف در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمام جاهای گردشگری شهر استانبول می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. برای تبدیل ارز نیزمی‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول ترکیه دسترسی داشته باشید. همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات  شستشوی این هتل سر بزنید. علاوه بر موارد ذکرشده، در لابی می‌توانید به مینی مارکت موجود سر بزنید و انواع خوراکی و نوشیدنی‌ها را سفارش داده و نوش جان کنید. خدمات خانه‌داری نیز در این هتل انجام می‌شود و اینکه برای بالا بردن وسایل و چمدان‌های مسافران خدمات باربری در نظر گرفته‌شده است.

رستوران هتل اکچوال لایف:

وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران هتل اکچوال لایف استانبول پذیرای مهمانان می‌باشد و همچنین مهمانان می‌توانند با خیال راحت برای وعده‌های دیگر نیز به این رستوران سر بزنند.

اتاق‌ها و امکانات هتل اکچوال لایف:

در اتاق‌های هتل اکچوال لایف یخچال و مینی بار نیز همراه با  کتری برقی تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از : اتو، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، تلویزیون و تلفن و برخی اتاق‌ها دارای بالکن می‌باشند. همه‌روزه اتاق‌ها به صورت 24 ساعته نظافت می‌شوند. همچنین می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و حمام اختصاصی همراه با سشواربهره‌مند شوید.
انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل اکچوال لایف استانبول عبارت‌اند از:
- اتاق دوبل
- اتاق سینگل 
- اتاق تریپل

اطلاعات:

- در این هتل ورود حیوانات خانگی مجاز می‌باشد.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۳ کیلومتر
- فاصله تا برج گالاتا: ۲.۷ کیلومتر
- فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴ کیلومتر
- فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۴ کیلومتر
- فاصله تا مسجد آبی: ۴.۸ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید

امکانات و خدمات هتل اکچوال لایف ‌
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2