آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فورچون پالاس تفلیس

هتل فورچون پالاس تفلیس
fortune palace Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل فورچون پالاس

چرا هتل فورچون پلاس Fortune Palace Hotel

هتل فورچون پلاس یک هتل رده بالا و چهارستاره مدرن می‌باشد که ارائه خدمات و امکانات این هتل دست کمی از یک هتل پنج ستاره ندارد. این هتل بدلیل موقعیت مکانی خود گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

خدمات و امکانات تل فورچون پلاس  Fortune Palace Hotel

 کارمندان بخش پذیرش در هتل فورچون پلاس که همواره در تلاش هستند تا در نهایت خوشرویی با مهمانان برخورد کنند، قادر هستند علاوه بر زبان گرجی از طریق زبان‌های انگلیسی و روسی و عربی نیز با مهمانان ارتباط برقرار کنند همچنین هر یک از این پرسنل آماده پاسخگویی به سؤالات مربوطه به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در میز تور هستند.
برای سرو غذا به رستوران مجلل و دلنشین داخل هتل و یا به رستوران در تراس با فضایی دلپذیر و چشم اندازی عالی بروید و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را میل کنید. در قسمت بار هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو کنید. اجرای رقص و موسیقی زنده شبانه هتل به شما انرژی بیشتری خواهد داد. برای تماشای تلویزیون به لانژ اشتراکی بروید. از استعمال دخانیات در هر مکانی به جز قسمتی که به این منظور ایجاد شده است خودداری کنید. گفتنی است به اینترنت وای فای در کل مجموعه دسترسی دارید. نیازی به پرداخت هزینه به منظور استفاده از آن نیست. همانند این سرویس، استفاده از پارکینگ هتل نیز کاملا رایگان است. به این ترتیب می‌توانید از هتل خودرویی کرایه کرده و آن را برای آسودگی خاطر در مکانی نزدیک به خود نگهداری کنید. قبل از بیرون رفتن از هتل، اگر اشیای گران قیمت همراه دارید، از جابه‌جا کردن آن‌ها خودداری کرده و این لوازم را به صندوق امانات بسپارید. به لطف وجود استخر سرپوشیده می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر، خستگی خود را با زدن تن به آب از بین ببرید. این هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست.

اتاق‌ها و امکانات هتل فورچون پلاس Fortune Palace Hotel

تمامی اتاق‌های هتل دارای چیدمانی لوکس و جذاب هستند و تراس‌های نسبتا بزرگی دارند که امکان لذت بردن از تماشای مناظر رودخانه اطراف هتل به همراه حمام آفتاب در آنها فراهم شده است. بعلاوه در هتل فورچون پالاس برای واحدهای اقامتی یک آشپزخانه مشترک نیز تعبیه شده است تا در صورت تمایل مهمانان بتوانند در آن به طبخ غذای دلخواه خود بپردازند. در اتاق‌های هتل فورچون پلاس امکانات مختلفی قرار دارد که اقامتی راحت و بدون دغدغه برای مهمانان هتل به همراه آورده است. از جمله این امکانات می‌توان کتری برقی، سشوار، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، تلویزیون با صفحه نمایش تخت را ذکر کرد.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا ایستگاه مترو گرماگل: ۲ کیلومتر
- فاصله تا تئاتر آخماتلی: ۴.۴ کیلومتر
- فاصله تا سیرک تفلیس: ۶.۶ کیلومتر
- فاصله تا میدان قهرمانان: ۶.۷ کیلومتر
- فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۷.۴ کیلومتر
- فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۸.۱ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل فورچون پالاس ‌
رستوران سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو ویلچر اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون
باشگاه بدنسازی سونا
سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2