آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ال ام کلاب تفلیس

هتل ال ام کلاب تفلیس
l.m club Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل ال ام کلاب

چرا هتل ال ام کلاب L.M Club Hotel

هتل ال ام کلاب از هتل‌های چهار ستاره شهر تفلیس است. این هتل در سال 2017 تاسیس شده است و از هتل‌های مدرن این شهر محسوب می‌شود. اگر به دنبال هتلی مقرون به صرفه و در حین حال با امکانات رفاهی عالی می‌باشید ای هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

خدمات و امکانات هتل ال ام کلاب L.M Club Hotel 

هتل ال ام کلاب دارای میز تور و خدمات بلیط می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند همچنین پرسنل هتل که به زبان‌های روسی، گرجی ، انگلیسی صحبت می کنند با گرمی از شما پذیرایی می‌کنند.
یک رستوران داخل هتل ال ام کلاب قرار دارد و انواع غذاهای اروپایی در آن سرو می‌شود. تمامی غذاها با بهترین مواد اولیه و توسط بهترین آشپزهای تفلیس تهیه می‌شوند. رستوران های معروف دیگری هم در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آنها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود.
دسترسی به اینترنت رایگان در تمام محیط هتل امکان پذیر است. اگر به بوی سیگار حساسیت دارید، نگران نباشید چرا که سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع است و مکانی مخصوص افراد سیگاری در نظر گرفته شده است ضمنا امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است.
در هتل ال ام کلاب میهمانان می‌‍توانند از امکاناتی نظیر سونا، سالن بدنسازی به همراه مربی شخصی و استخر سرپوشیده استفاده کنند همچنین تفریحات دیگری نظیر زمین بازی تنیس با تجهیزات ، کلاس‌های یوگا می‌تواند در پر کردن اوقات فراغت شما نقش به سزایی داشته باشد.
در طول اقامت خود در هتل ال ام کلاب نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید همچنین این هتل خدماتی مثل ترانسفر فرودگاه و خدمات خشکشویی به مهمانان هتل ال ام کلاب آفر داده می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل ال ام کلاب L.M Club Hotel

هتل ال ام کلاب دارای ۱۶ اتاق شیک و زیبا است که همه آن‌ها دارای امکانات مدرنی هستند. بعضی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی مبله می‌باشند و چشم انداز فوق العاده ای از محوطه ی سرسبز هتل را به نمایش می‌گذارند.
اتاق‌ها عایق صدا هستند. نظافت روزانه اتاق ها، محیط تمیز و راحتی برای مهمانان فراهم می‌کند. از امکانات این اتاق ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، آب رایگان،مبل، میز، صندلی، اتو، میز اتو، تلفن، کمد لباس و رخت آویز اشاره کرد. تمامی واحدها دارای حمام خصوصی، سرویس بهداشتی فرنگی و امکانات جانبی نظیر دمپایی، سشوار، حوله و وسایل بهداشتی هستند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دو نفره ارزان قیمت 1 تخت دونفره
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق استاندارد دو یا دو نفره 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا:

-فاصله هتل تا کلیسای سنت پیتر و پائول آپوستل: ۴۰۰ متر
-فاصله هتل تا پارک لندن: ۱ کیلومتر
- فاصله هتل تا موزه هنر: ۱.۱ کیلومتر
- فاصله هتل تا پارک رز: ۱.۸ کیلومتر
- فاصله هتل تا تئاتر مرجانیشویلی: ۱.۹کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

.

امکانات و خدمات هتل ال ام کلاب ‌
رستوران فروشگاه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات معلولین اتو شویی خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ گاو صندوق
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2