آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گالری این تفلیس

هتل گالری این تفلیس
gallery inn Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل گالری این
 

چرا هتل گالری این Gallery Inn Hotel 

هتل چهار ستاره گالری‌ این Gallery Inn با فاصله‌ای حدود یک کیلومتری یکی از دیدنی‌ترین جاذبه های تفلیس قرار دارد که این امر یک مزیت در هتل محسوب می‌شود.

خدمات و امکانات هتل گالری این Gallery Inn Hotel  

کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل به زبان‌های  روسی، گرجی و انگلیسی مسلط می‌باشند و به گرمی از شما استقبال می‌کنند. در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی سرو می‌شود و هر روز صبح صبحانه مفصل به صورت بوفه ارائه می‌شود لازم بذکر است مسافران صبحانه را می‌توانند در اتاق نیز میل کنند همچنین اسنک‌بار و منویی مخصوص افراد دارای رژیم در رستوران نیز ارائه شده است. در هتل گالری این Gallery inn دسترسی به اینترنت وای فای در مکانهای عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است.
اگر احساس خستگی می‌کنید، با رفتن به مرکز اسپا سود بیشتری به دست خواهید آورد. این مرکز بخش‌های برای ماساژ و سونا تشکیل شده و در اتاق‌های ماساژ آن، ماساژو‌رهایی حرفه‌ای فعالیت می‌کنند که خستگی شما را برطرف خواهند کرد. اگر شما در سفر به تفلیس اقامت در هتل گالری این را انتخاب کرده‌اید نگران اشیاء قیمتی و مدارک مهمی‌ که همراه دارید نباشید. شما می‌توانید با خیال راحت اشیاء گران‌بها، پول نقد و مدارک مهم‌تان را به صندوق امانات هتل بسپارید و هر زمان که تمایل داشتید آن‌ها را از کارکنان بخش پذیرش هتل تحویل بگیرید. اجار ماشین، شاتل فرودگاهی ، خدمات خشکشویی و اتوشویی، خدمات واکس کفش از جمله امکانات رفاهی این هتل چهارستاره می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل گالری این هتل Gallery Inn Hotel  

این هتل 23 اتاق دارد و اتاق‌های هتل گالری این  تفلیس مجهز به امکانات رفاهی ویژه‌ای هستند از جمله این امکانات ویژه می‌توان به داشتن سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، داشتن مینی بار که مرتباً توسط کارکنان شارژ می‌شود. تلویزیون صفحه تخت اختصاصی، وای فای رایگان، تختخواب‌های لوکس و راحت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوب و … اشاره کرد.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا برج ساعت: ۲ کیلومتر
- فاصله تا زیپ لاین: ۳.۵ کیلومتر
- فاصله تا پل عشق: ۳.۵ کیلومتر
- فاصله تا آبشار باغ گیاه شناسی: ۴.۵ کیلومتر
- فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۸.۹ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 12:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گالری این ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق اجاره خودرو تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2