آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ال بوتیک تفلیس

هتل ال بوتیک تفلیس
elle boutique Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل ال بوتیک

چرا هتل ال بوتیک Elle Boutique Hotel 

هتل ال بوتیک تفلیس یکی از بهترین‌ هتل‌های چهار ستاره این شهر می‌باشد که دارای دکوراسیونی شیک و مدرن می‌باشد. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در 1.9 کیلومتری از تاتر اوپرا قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل ال بوتیک Elle Boutique Hotel

در هتل چهار ستاره ال بوتیک تفلیس امکانات رفاهی متنوعی برای میهمانان در نظر گرفته‌ شده است. در هتل رستوران ارائه نشده است ولی دارای صبحانه بسیار مفصل است و صبح خود را می‌توانید با صبحانه مفصل ایرلندی و انگلیسی آغاز کنید که همه روزه از ساعت 7 الی 10:30 میزبان شما می‌باشد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری به طور مرتب روزانه در آن انجام می‌گیرد. اگر به زبان این کشور مسلط نمی‌باشید لازم است بدانید که کارکنان هتل به روسی و انگلیسی نیز برای برقراری ارتباط با مسافران خارجی مسلط هستند و جای نگرانی برای ارتباط با آن‌ها نخواهید داشت. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیز در دسترس هستند. از طرفی مسافران می‌توانند از هتل ماشین کرایه کنند و در اطراف شهرچرخی بزنند و به هر نقطه ای که دوست دارند بروند. پارکینگ و وای فای رایگان نیز درهتل ارائه شده است تا با دوستانتان در طول سفر در ارتباط بمانید. 

با اقامت در هتل ال بوتیک تفلیس امکان استفاده از هوای مطبوع و فضای چشم‌نواز باغ‌ها و تراس‌های بزرگ و زیبای این هتل را خواهید داشت. عکاسی در باغ زیبا و سرسبز این هتل و تراس‌های اختصاصی که برای اتاق‌ها در نظر گرفته ‌شده‌اند یکی از به‌یادماندنی‌ترین خاطرات اقامت در هتل ال بوتیک در سفر به تفلیس خواهد بود.

اتاق‌ها و امکانات هتل ال بوتیک  Elle Boutique Hotel 

اتاق‌های هتل ال بوتیک تفلیس مجهز به امکانات رفاهی ویژه‌ای هستند از جمله این امکانات ویژه می‌توان به داشتن سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، داشتن مینی بار که مرتباً توسط کارکنان شارژ می‌شود. تلویزیون صفحه تخت اختصاصی، وای فای رایگان، تختخواب‌های لوکس و راحت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوب و … اشاره کرد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق کوچک دو نفره
- اتاق استاندارد دو نفره
- اتاق سوپریور دو نفره

- واحد با سه اتاق شامل یک تخت دو نفره در هر اتاق

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان هروس: ۱.۵ کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی تفلیس: ۱.۷ کیلومتر
- فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۱.۸ کیلومتر
- فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی تفلیس: ۲.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 12:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل ال بوتیک ‌
تلویزیون در لابی پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2