آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لیوین تفلیس

هتل لیوین تفلیس
livin Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل لیوین

چرا هتل لیوین Livin Hotel

هتل لیوین تفلیس، یک گزینه مقرون به صرفه و لوکس برای اقامت در شهر زیبای تفلیس می‌‌باشد . این هتل سه ستاره در ۶ ژوئن ۲۰۱۹ افتتاح گردید و از آن پس به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، به یکی از محبوب ترین هتل‌های تفلیس تبدیل شد.

خدمات و امکانات هتل لیوین Livin Hotel

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبال می‌کنند و پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجستانی و روسی تسلط دارند و هر یک از این پرسنل آماده پاسخگویی به سؤالات مربوطه به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی هستند. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند گفتنی است اینترنت هتل در همه قسمت های ساختمان قابل دسترسی است و خدمات فکس و کپی نیز ارائه می‌شود.
هر روز صبح در رستوران هتل لیوین تفلیس صبحانه به صورت منوی بوفه ارائه می‌شود. همچنین مهمانان در هتل می‌توانند برای صرف غذا در دیگر وعده های غذایی هم به این رستوران مراجعه نمایند. انواع غذاهای ترکی با بهترین طعم و مزه در این رستوران سرو می‌شود. همچنین سالن بار هتل با نوشیدنی های الکلی و سرد و گرم ، در اختیار شما عزیزان قرار دارد و لحظاتی شاد برای شما فراهم می‌کند. همچنین امکانات باربیکیو با هزینه جداگانه در این هتل ارائه می‌شود. 
در این هتل سه ستاره تفریحات بسیاری برای مهمانان در نظر گرفته تا بتوانید از تک تک لحظات خود در هتل لذت برید. به طور مثال می‌توانید از شرکت در کلاس های آشپزی بهره مند شوید و یا در کلاس های آشنایی با فرهنگ های مختلف محلی حضور داشته باشید. ناگفته نماند که اقامت در هتل فرصت لذت بردن از بازی  تنیس را هم در اختیار مهمانان می‌گذارد. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که زمین بازی همراه با انواع موزیک و دی وی دی برای کودک شما در نظر گرفته شده است. 

اتاق‌ها و امکانات هتل لیوین Livin Hotel

تمامی اتاق‌های هتل دارای چیدمانی لوکس و جذاب هستند و تراس‌های نسبتا بزرگی دارند که امکان لذت بردن از تماشای منظره سرسبز شهر را برایتان فراهم می‌سازد.. بعلاوه در هتل لیوین  برای واحدهای اقامتی یک آشپزخانه مشترک نیز تعبیه شده است تا در صورت تمایل مهمانان بتوانند در آن به طبخ غذای دلخواه خود بپردازند. در اتاق‌های هتل لیوین امکانات مختلفی قرار دارد که اقامتی راحت و بدون دغدغه برای مهمانان هتل به همراه آورده است. از جمله این امکانات می‌توان کتری برقی، سشوار، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، تلویزیون با صفحه نمایش تخت را ذکر کرد. لازم بذکر است در برخی اتاق‌ها نیز استخر شخصی نیز تعبیه شده است.

انواع اتاق‌ها

- اتاق کینگ با بالکن 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دولوکس دو یا دو نفره با بالکن 1 تخت دو نفره فوق العاده بزرگ 2 تخت یک نفره
- اتاق کینگ با نمای باغ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق سه تخته با نمای شهر 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت خانوادگی با بالکن 2 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دولوکس دو یا دو نفره با نمای باغ 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق سه تخته با نمای باغ 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- فاصله تا پارک ددائنا 800 متر
- فاصله تا پل صلح 800 متر
- فاصله تا میدان گریگول اوربلیانی 950 متر
- فاصله تا پارک رئیس جمهور حیدر علی اف 1.2 کیلومتر
- فاصله تا پارک 9 آوریل 1.2 کیلومتر
- فاصله تا کافه/بارهای قهوه 200 متر
- فاصله تا کافه/بار آنگولو 200 متر
- فاصله تا میدان آزادی 1.3 کیلومتر
- فاصله تا قلعه ناریکالا 1.4 کیلومتر
- فاصله تا باغ سماعیه 2.1 کیلومتر
- فاصله تا پانتئون متاتسمیندا 2.1 کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس 12 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لیوین ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ لوازم بهداشتی
سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب
تنیس
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2