آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل روستاولی 36 تفلیس

هتل روستاولی 36 تفلیس
rustaveli 36 Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل روستاولی 36

چرا هتل روستاولی 36 Rustaveli 36 Hotel

هتل سه ستاره روستاولی 36 در مرکز شهر قرار گرفته است و یک هتل میان رده و مقرون به صرفه در شهر تفلیس محسوب می‌شود. بدلیل نزدیکی این هتل به مکان‌های دیدنی تفلیس بسیاری از مسافران مجذوب این هتل سه ستاره شده اند. در اطراف این هتل رستوران‌های متعددی وجود دارد که انواع غذاها در آن‌ها سرو می‌شود و اکثر مسافران تور تفلیس این رستوران‌ها را برای میل کردن غذا انتخاب می‌کنند.

خدمات و امکانات هتل روستاولی 36Rustaveli 36 Hotel

پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبال می‌کنند و پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجستانی و روسی تسلط دارند و هر یک از این پرسنل آماده پاسخگویی به سؤالات مربوطه به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی هستند. هتل روستاولی 36 رستوران ندارد. اما تا رستوران و کافه‌های اطراف هتل چند دقیقه بیشتر فاصله نخواهید داشت. صبحانه بوفه در هتل روستاولی 36 به صورت رایگان هرروز سرو می‌شود همچنین در کافی شاپ هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سرو کنید.
امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز فراهم شده‌ است؛ همچنین اینترنت هم در سرتاسر هتل رایگان می‌باشد. در ضمن فرودگاه در فاصله تقریبا14 کیلومتری هتل قرار داشته و دسترسی به فرودگاه از طریق ترنسفر فرودگاهی رایگان هتل امکان پذیر می‌باشد. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. علاوه بر خدماتی که ذکر شد خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. امکان کرایه اتومبیل و دوچرخه نیز در هتل برای رفاه شما فراهم شده است.
هتل تفریحات بسیاری برای سرگرمی شما در نظر گرفته است از جمله اسکی، کلاس‌های آشپزی، تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، اسب سواری، قایق رانی و ماهیگیری تا بتوانید در طول اقامت خود در هتل احساس خوشایندی داشته باشید.

اتاق‌ها و امکانات هتل روستاولی 36

هتل روستاولی 36 ، گرجستان دارای اتاق‌های مجهزی می‌باشد تا میهمانان بتوانند با خاطری آسوده سفر خود را به سرانجام برسانند. اینترنت رایگان، سشوار، حمام اختصاصی، ملزومات بهداشتی، تلویزیون ال ای دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار با هزینه، یخچال، چای ساز و ... از جمله امکاناتی هستند که در تمامی اتاق‌های این هتل وجود دارند. تراس موجود در داخل اتاق‌ها چشم اندازی رو به شهر و مناطق زیبای تفلیس را هدیه می‌دهد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دبل اقتصادی 
- اتاق دبل استاندارد
- اتاق تویین

فاصله هتل تا

- فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۷۰۰ متر
- فاصله تا کلیسای جامع ارمنی سنت جورج: ۱.۸ کیلومتر
- فاصله تا پل صلح تفلیس: ۱.۹ کیلومتر
- فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۲.۸ کیلومتر
- فاصله تا شهربازی متاتسمیندا تفلیس: ۸.۹ کیلومتر
- فاصله تا پارک آبی جینو پارادایس: ۱۰.۴ کیلومتر
- فاصله تا پارک ریک: ۱٫۹ کیلومتر
- فاصله تا حمام های گوگردی آبانوتوبانی: ۲٫۱ کیلومتر
- فاصله تا پل صلح: ۳٫۲ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۳٫۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل روستاولی 36 ‌
تلویزیون در لابی پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلفن میزکار لوازم بهداشتی
موسیقی زنده کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2