آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ایساکا تفلیس

هتل ایساکا تفلیس
isaka Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل ایساکا

چرا هتل ایساکا  Isaka Hotel

هتل ایساکا یکی از هتل‌های سه ستاره مقرون به صرفه در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل تا مترو حدود 300 متر فاصله دارد به همین جهت دسترسی به نقاط مختلف شهر را برایتان آسان می‌سازد. مهمانانی که می‌خواهند سفری اقتصادی داشته باشند این هتل پیشنهاد می‌شود.

خدمات و امکانات هتل ایساکا Isaka Hotel 

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل حضور دارند گفتنی است کارمندان بخش پذیرش در هتل ایساکا  که همواره در تلاش هستند تا در نهایت خوشرویی با مهمانان برخورد کنند، قادر هستند علاوه بر زبان گرجی به وسیله زبان‌های انگلیسی و روسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار کنند.  در لابی هتل نیز خدماتی مانند اتاق چمدان، خدمات باربری، میز تور و گردشگری و تبدیل ارز فراهم گردیده‌است. از هتل تا فرودگاه حدود 15 کیلومتر فاصله دارید و دسترسی به آن از طریق ترانسفر فرودگاهی امکان پذیر می‌باشد. در اتاق صبحانه‌خوری نیز می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس میل کنید. درصورتی‌که سفرتان به شهر تفلیس به خاطر کار و تجارت باشد، در مرکز این هتل می‌توانید از فکس و کپی بهره‌مند شوید. همچنین امکانات باربیکیو با هزینه جداگانه در این هتل ارائه می‌شود.

هتل ایساکا تفریحات و سرگرمی هایی برای شما در نظر گرفته است تا از تک تک لحظات خود در طول اقامت در هتل لذت ببرید. می‌توانید همراه با دوستان خود به تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری بروید و یا در تورهای گردشگری در محل‌های تاریخی شرکت کنید البته که هر یک از این مواردشامل هزینه می‌شوند. نکته جالب دیگر در مورد هتل این است که همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل مجاز است و با هزینه اندکی صورت خواهد پذیرفته می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل ایساکا Isaka Hotel

همه اتاق‌ها فضای کافی در اختیارتان می‌گذارند و دکوراسیون همه آن‌ها به رنگ گرم بوده و هر کدام از آن‌ها دارای چشم اندازی رو به شهر و کوه و باغ می‌باشند. در داخل اتاق‌های این هتل تفلیس امکاناتی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، ملزومات بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، یخچال، دستگاه چای ساز و ... تعبیه شده است.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق تویین
- اتاق دوبل کامفورت
- اتاق دوبل سوپریور 
- اتاق دوبل اکونومی
- اتاق تریپل کامفورت

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان آزادی: ۱.۵ کیلومتر
- فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۲.۸ کیلومتر
- فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۱ کیلومتر
- فاصله تا میدان هروس: ۳.۷ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ایساکا ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ
اجاره دوچرخه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2