آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل افتالیا اوشن آلانیا

هتل افتالیا اوشن آلانیا
eftalia ocean Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل افتالیا اوشن

چرا هتل افتالیا اوشن Eftalia Ocean Hotel ؟

هتل که در سال 2017 افتتاح شده است، از ساختمان اصلی 5 طبقه در مساحت 60.000 متر مربع و اتاق‌های شنا با اتصال مستقیم استخر تشکیل شده است. هتل 18 کیلومتر با مروارید مدیترانه یعنی آلانیا فاصله دارد. در منطقه تورکلر، معروف به سواحل شنی، 5 کیلومتر تا مرکز آوسالار و کوناکلی، 90 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا، 60 کیلومتر تا فرودگاه قاضی پاشا، قرار دارد. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

امکانات هتل افتالیا اوشن:

افتالیا اوشن با داشتن استخر و سرسره‌های آبی تنها 180 متر از دریای مدیترانه فاصله دارد. می‌توانید ازغذاهای لذیذ در رستوران اصلی و 4 رستوران A'la Carte لذت ببرید. غذاهای عثمانی، غذاهای ایتالیایی، غذاهای آسیایی و آشپزی گریل در این رستوران‌ها با انواع منو‌های بوفه، آلاکارته و ... در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شود. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوشویی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شوند. زمین تنیس و مرکز تناسب اندام نیز در محل موجود است که برای استفاده از آنها نیازمند پرداخت هزینه جداگانه دارید. اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مهمانان در تمام نقاط عمومی و اتاق‌های هتل در دسترس است می‌توانید با اتصال به آن به راحتی آنلاین شوید و به تمامی شبکه‌های مجازی خود دسترسی داشته باشید؛ همچنین اینترنت پر سرعت کابلی نیز در دسترس است و در صورت نیاز با پرداخت هزینه بر اساس میزان مصرف می‌توانید از آن بهره مند شوید. پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد و در صورتی که با خودرو خود سفر کرده‌ای دیگر نیاز به نگرانی ندارید و می‌توانید بدون پرداخت هزینه و ... از خدمات پارکینگ امن هتل استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل افتالیا اوشن:

هتل 682 اتاق دارد. تمام اتاق‌ها با وسایل مدرن تزئین شده‌اند و همه چیزهایی که میهمانان می‌توانند برای یک تعطیلات دلپذیر و لذت بخش به آن نیاز داشته باشند، دارند. تمامی اتاق‌ها دارای سیستم قفل دیجیتالی درب اتاق با کارت، نظافت دیجیتال و دکمه مزاحم نشوید، ردیاب آتش نشانی و هشدار حریق، کولر، کمد لباس، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی، پخش ماهواره‌ای، میز روشویی، بالکن، اتاق نشیمن، تلفن مستقیم، اینترنت بی سیم، سشوار و آینه هستند. اتاق‌های دوبلکس و خانوادگی دارای اتاق‌های مجزا با درب تکی برای کودکان و والدین هستند و هر اتاق دارای دوش اختصاصی، کمد و تلویزیون و تهویه مطبوع است.

فاصله هتل افتالیا اوشن تا:
- گوبک: 4 کیلومتر
- پارک باشکنت: 4.1 کیلومتر
- پارک هرواس : 5 کیلومتر
- آلارا هان: 14 کیلومتر
- سربرون: 14 کیلومتر
- پارک علاءالدین کیکوبات: 14 کیلومتر
- کافه/بار ساحل: 1.4 کیلومتر
- موزه باستان شناسی آلانیا: 16 کیلومتر
- قلعه آلانیا: 17 کیلومتر
- فانوس دریایی آلانیا: 17 کیلومتر
- برج قرمز آلانیا: 17 کیلومتر
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 18 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل آلانیا: 15 کیلومتر
- رودخانه ریوردیم: 23 کیلومتر
- ساحل ترکلر بلدیسی: 500 متر
- ساحل کوناکلی: 2.5 کیلومتر
- ساحل جهانی لونیسرا: 4.2 کیلومتر
- ساحل سبز فوگلا آرماس: 4.2 کیلومتر
- ساحل عمومی آوسالار: 4.2 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس آلانیا: 15 کیلومتر
- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 54 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 97 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل افتالیا اوشن ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2