آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لانگ بیچ هارمونی آلانیا

هتل لانگ بیچ هارمونی آلانیا
long beach harmony Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل لانگ بیچ هارمونی

چرا هتل لانگ بیچ هارمونی Long Beach Harmony Hotel ؟

"Long Beach Harmony Hotel & Spa" واقع در منطقه "Incekum" تنها 5 کیلومتر از روستاهای "Avsallar" و "Konakli" و فقط 20 کیلومتر از شهر آلانیا، قلب سواحل مدیترانه فاصله دارند. هتل و اسپا ریزورت لانگ بیچ در زمینی به مساحت 100.000 متر مربع ساخته شده‌. ساختمان اصلی از ویلاها و خانه‌های کلبه (چوبی) تشکیل شده است. در یک مفهوم "Ultra All Inclusive" در فضایی عالی برای خانواده‌ها خدمت می‌کند. هتل و اسپای لانگ بیچ ریزورت که در سال 2006 به بهره برداری رسید، در سال 2014 به هتل و اسپای لانگ بیچ هارمونی اضافه شد.

امکانات هتل لانگ بیچ هارمونی:

سرسره‌های آبی با انواع فعالیت‌ها تعطیلات فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان تضمین می‌کند. تیم انیمیشن از مهمانان در هر سنی پذیرایی می‌کند. امکانات مرکز اسپا شامل سونا، حمام ترکی، انواع ماساژ‌های صورت و بدن و استخر سرپوشیده آب گرم با جکوزی است پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوشویی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شوند. اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مهمانان در تمام نقاط عمومی و اتاق‌های هتل در دسترس است می‌توانید با اتصال به آن به راحتی آنلاین شوید و به تمامی شبکه‌های مجازی خود دسترسی داشته باشید؛ همچنین اینترنت پر سرعت کابلی نیز در دسترس است و در صورت نیاز با پرداخت هزینه بر اساس میزان مصرف می‌توانید از آن بهره مند شوید. پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد و در صورتی که با خودرو خود سفر کرده‌ای دیگر نیاز به نگرانی ندارید و می‌توانید بدون پرداخت هزینه و ... از خدمات پارکینگ امن هتل استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لانگ بیچ هارمونی:

 تمام اتاق‌ها با وسایل مدرن تزئین شده‌اند و تمامی امکانات لازم نظیر سیستم قفل دیجیتالی درب اتاق با کارت، نظافت دیجیتال و دکمه مزاحم نشوید، ردیاب آتش نشانی و هشدار حریق، کولر، کمد لباس، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی، پخش ماهواره‌ای، میز روشویی، بالکن، اتاق نشیمن، تلفن مستقیم، اینترنت بی سیم، سشوار و آینه فراهم شده است.

فاصله هتل لانگ بیچ هارمونی تا:
- گوبک: 6 کیلومتر
- پارک باشکنت: 6 کیلومتر
- پارک هرواس: 7 کیلومتر
- سربرون: 12 کیلومتر
- آلارا هان: 13 کیلومتر
- پارک علاءالدین کیکوبات: 16 کیلومتر
- کافه/بار ساحل: 150 متر
- رستوران گرونر باوم: 3 کیلومتر
- رستوران تاکو: 3.2 کیلومتر
- موزه باستان شناسی آلانیا: 18 کیلومتر
- قلعه آلانیا: 18 کیلومتر
- فانوس دریایی آلانیا: 19 کیلومتر
- برج قرمز آلانیا: 19 کیلومتر
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 19 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل آلانیا: 16 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 24 کیلومتر
- ساحل ترکلر بلدیسی: 850 متر
- ساحل جهانی لونیسرا: 2.7 کیلومتر
- ساحل سبز فوگلا آرماس: 2.7 کیلومتر
- ساحل عمومی آوسالار: 2.8 کیلومتر
- ساحل کوناکلی: 4 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس آلانیا: 17 کیلومتر
- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 56 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 96 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لانگ بیچ هارمونی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز آتلیه عکاسی روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2