آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سلطان آف دریمز آنتالیا

هتل سلطان آف دریمز آنتالیا
sultan of dreams & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل سلطان آف دریمز

چرا هتل سلطان آف دریمز Sultan of Dreams Hotel & Spa ؟

هتل لوکس و پنج ستاره سلطان آف دریمز امکانات و خدمات ویژه‌ای برای شما تدارک دیده است تا اقامتی به یاد ماندنی را از آنتالیا برای شما بسازد. "Sultan of Dreams Hotel & Spa" با داشتن یک ساحل اختصاصی می‌تواند تمام نیاز‌های تفریحی شما را برآورده کند. در این ساحل شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تفریح کنید به بازی‌های دسته جمعی مانند والیبال ساحلی بپردازید و یا با تخت‌ها و صندلی‌های حمام آفتاب استراحت کنید و در عین حال می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را از بار اختصاصی ساحل سفارش دهید. فرودگاه آنتالیا در فاصله 51 مایلی هتل قرار دارد که دسترسی به آن در حدود 1.5 ساعت رانندگی زمان می‌برد.

امکانات هتل سلطان آف دریمز:

از امکانات تفریحی منحصر به فرد هتل سلطان آف دریمز می‌توان به استخر روباز آن که در روبه روی هتل است اشاره کرد؛ در کنار استخر هتل تخت‌های متنوع با سرویس نوشیدنی و تنقلات نیز وجود دارد که با منظره‌ای زیبا از غروب آفتاب یا روشنایی و درشش شهر در شب تزیین شده‌اند. مرکز تناسب اندام با مساحت تقریبی 65 متر مربع در بخش سلامتی قرار دارد و دارای تردمیل، دوچرخه و تجهیزات وزنه است. سالن تندرستی در طول روز با حمام ترکی، سونا، مرکز تناسب اندام، مراقبت از پوست و بسته‌های مختلف ماساژ خدمات ارائه می‌دهد. میهمانان کوچک بین 4 تا 12 سال تعطیلات فراموش نشدنی را با برنامه‌های آموزشی و سرگرمی هتل خواهند داشت؛ که شامل استخر، سرسره‌ها، سالن بازی و .. می‌شوند. کافی نت و اتاق بازی هر روز از ساعت 09:00 تا 23:00 خدمت می‌کنند. بیلیارد، دارت الکترونیکی، ایرهاکی، فوتبال روی میز و بازی‌های رایانه‌ای در دسترس هستند. رستوران آلاکارته هتل دارای تراس مخصوص به خود است و طیف وسیعی از غذاها را سرو می کند. صبحانه هر روز صبح به صورت بوفه سرو می‌شود و اسنک بار نیز در دسترس است. کوکتل و مارک‌های مختلف آبجو در بار ساحلی ارائه می‌شود. در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سلطان آف دریمز:

هتل سلطان آف دریمز با 370 اتاق که در مجموع  حدود 800 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، دلوکس، خانوادگی و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل سلطان آف دریمز تا:
- سربرون: 12 کیلومتر
- یونس امره: 13 کیلومتر
- اوغور مومکو: 13 کیلومتر
- آلارا هان: 14 کیلومتر
- شهر عتیقه: 17 کیلومتر
- موزه: 17 کیلومتر
- معابد آپولو و آتنا: 17 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 48 کیلومتر
- ساحل عمومی کیزیلوت: 50 متر
- ساحل تیترینه گل: 7 کیلومتر
- ساحل اوکورکالار: 9 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 72 کیلومتر
- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 80 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سلطان آف دریمز ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق رمپ خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2