آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل افتالیا آکوا ریزورت آلانیا

هتل افتالیا آکوا ریزورت آلانیا
eftalia aqua resort Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل افتالیا آکوا ریزورت

چرا هتل افتالیا آکوا ریزورت Eftalia Aqua Resort Hotel ؟

هتل افتالیا آکوا ریزورت با ارائه انواع خدمات فوق‌العاده فراگیر که برای بزرگسالان و کودکان با فعالیت‌های زیاد در نظر گرفته شده است و همچنین برای امکانات تجاری، جلسات و ضیافت در دسترس است به یکی از پرطرفدار ترین هتل‌های پنج ستاره آلانیا تبدیل شده است. 18 کیلومتر با مروارید مدیترانه یعنی آلانیا فاصله دارد؛ هتل در سال 2011 در 2 ساختمان 5 طبقه ساخته شده است.

امکانات هتل افتالیا آکوا ریزورت:

هتل دارای استخر روباز فصلی و چند سرسره است. استخر محدودیت سنی ندارد و به طور رایگان قابل استفاده است. در فضای باز هتل مبلمان مخصوص فضای باز و حمام آفتاب، باغ و فضای سبز در نظر گرفته شده‌اند که برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت بسیار مناسب هستند. اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مهمانان در تمام نقاط عمومی و اتاق‌های هتل در دسترس است می‌توانید با اتصال به آن به راحتی آنلاین شوید و به تمامی شبکه‌های مجازی خود دسترسی داشته باشید؛ همچنین اینترنت پر سرعت کابلی نیز در دسترس است و در صورت نیاز با پرداخت هزینه بر اساس میزان مصرف می‌توانید از آن بهره مند شوید. پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد و در صورتی که با خودرو خود سفر کرده‌ای دیگر نیاز به نگرانی ندارید و می‌توانید بدون پرداخت هزینه و ... از خدمات پارکینگ امن هتل استفاده کنید. می‌توانید ازغذاهای لذیذ در رستوران اصلی و 5 رستوران "A'la Carte" لذت ببرید. غذاهای عثمانی، غذاهای ایتالیایی، غذاهای آسیایی و آشپزی گریل در این رستوران‌ها با انواع منو‌های بوفه، آلاکارته و ... در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شود. بارها در طول روز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را درکنار دسر‌ها و کیک‌ها سرو می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل افتالیا آکوا ریزورت:

بجز امکانات متفاوتی مثل تعداد تخت‌ها، ظرفیت اتاق‌ها و ... تمامی آنها دارای امکاناتی مشابه هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای دید رو به دریا هستند؛ که البته همین امر موجب هزینه بیشتر برای رزرو این اتاق‌ها می‌شود. البته لازم به ذکر است که بعضی از اتاق‌های این هتل که رو به دریا ویو دارند، از هزینه بیشتری برای اقامت هر شب برخوردار هستند. تمام اتاق‌ها مجهز به حمام اختصاصی به همراه وان، تلویزیون، کف ‌پوش موکت، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، سیستم گرمایشی مرکزی، لوازم ارایشی و بهداشتی، چای ساز و قهوه ساز، مینی‌بار، کمد لباس، یخچال و تلفن متصل مستقیم به پذیرش است.

فاصله هتل افتالیا آکوا ریزورت تا:
- گوبک: 3.9 کیلومتر
- پارک باشکنت: 3.9 کیلومتر
- پارک هرواس: 5 کیلومتر
- آلارا هان: 14 کیلومتر
- سربرون: 14 کیلومتر
- پارک علاءالدین کیکوبات: 14 کیلومتر
- کافه/بار ساحل: 1.5 کیلومتر
- موزه باستان شناسی آلانیا: 16 کیلومتر
- قلعه آلانیا: 17 کیلومتر
- فانوس دریایی آلانیا: 17 کیلومتر
- برج قرمز آلانیا: 17 کیلومتر
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 17 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل آلانیا: 15 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 23 کیلومتر
- ساحل ترکلر بلدیسی: 650 متر
- ساحل کوناکلی: 2.4 کیلومتر
- ساحل جهانی لونیسرا: 4.3 کیلومتر
- ساحل سبز فوگلا آرماس: 4.3 کیلومتر
- ساحل عمومی آوسالار: 4.4 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس آلانیا: 15 کیلومتر
- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 54 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 97 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل افتالیا آکوا ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2