آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اکسوریا دلوکس آلانیا

هتل اکسوریا دلوکس آلانیا
xoria deluxe Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل اکسوریا دلوکس

چرا هتل اکسوریا دلوکس Xoria Deluxe Hotel ؟

هتل پنج ستاره "Xoria Delüxe" در آلانیا پایالار به عنوان یک هتل خانوادگی درب‌های خود را به روی مهمانان باز کرده است. یکی از جدیدترین هتل‌ها با معماری مدرن چشم نواز، چشم انداز باشکوه از هر اتاق، دکوراسیون شیک، آب‌های مدیترانه شنی طلایی، تعطیلات فراموش نشدنی را با خانواده در آسایش به شما ارائه می‌کند. هتل با 7 طبقه اتاق‌های رنگین کمانی شکل با منظره دریا به عنوان دریای هلالی شکل معروف است.

امکانات هتل اکسوریا دلوکس:

شما می‌تواندی در ساحل اختصاصی هتل به آفتاب گرفتن و یا ورزش‌های مانند والیبال ساحلی، فوتبال شنی و ورزش‌های فضای باز بپردازید و از آنها کاملا رایگان لذت ببرید؛ همچنین می‌توانید از استخر روباز هتل در کنار چتر‌ها، صندلی‌ها و بار استخر استفاده کنید؛ در هفته خدمات و برنامه‌های خنده دار و سرگرم کننده در امفی تئاتر و سینما هتل توسط تیم انیمیشن هتل برگذار می‌شود که می‌توانید با پرداخت هزینه آن از آنها بهره مند شوید. هتل دارای استخرهای سرپوشیده گرم و یک بخش اسپا است و ماساژهای مرکز اسپا از 8 کشور مختلف با ماساژورهای معتبر ارائه می‌شود. هتل یک باشگاه کودکان را برای راحتی هرچه بیشتر والدین ایجاد کرده است که توسط سالن‌های بازی کودکان و کارکنان آموزش دیده نگهداری می‌شود. هتل خدمات غذا و نوشیدنی را با سیستم بوفه کامل ارائه می‌دهد. سرویس غذا از ساعت 07:00 تا 24:00 در فواصل منظم و 24 ساعت برای نوشیدنی در دسترس است. خدمات با کیفیت بالا در هتل به میهمانان ارائه می‌شود و محیطی ایجاد می‌شود که آنها بتوانند مثل خانه خود احساس راحتی کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل اکسوریا دلوکس:

تمامی اتاق‌ها دارای سیستم قفل دیجیتالی درب اتاق با کارت، نظافت دیجیتال و دکمه مزاحم نشوید، ردیاب آتش نشانی و هشدار حریق، کولر، کمد لباس، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی، پخش ماهواره‌ای، میز روشویی، بالکن، اتاق نشیمن، تلفن مستقیم، اینترنت بی سیم، سشوار و آینه هستند. اتاق‌های دوبلکس و خانوادگی دارای اتاق‌های مجزا با درب تکی برای کودکان و والدین هستند و هر اتاق دارای دوش اختصاصی، کمد و تلویزیون و تهویه مطبوع است.

فاصله هتل اکسوریا دلوکس تا:
- گوبک: 1.5 مایل
- پارک باشکنت: 1.6 مایل
- هرواس پارکی: 2.3 مایل
- علاءالدین کیکوبات پارکی: 8 مایل
- عبدالرحمن علائتین اوغلو پارکی: 9 مایل
- کافه/بارگازینو: 1.5 مایل
- موزه باستان شناسی آلانیا: 9 مایل
- قلعه آلانیا: 10 مایل
- فانوس دریایی آلانیا: 10 مایل
- برج قرمز آلانیا: 10 مایل
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 10 مایل
- دریا/اقیانوس ساحل آلانیا: 8 مایل
- رودخانه ریور دیم: 13 مایل
- ایستگاه اتوبوس: 8 مایل
- فرودگاه گازی پاشا-آلانیا: 33 مایل
- فرودگاه آنتالیا: 61 مایل

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اکسوریا دلوکس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2