آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اورنج کانتی آلانیا

هتل اورنج کانتی آلانیا
orange county alanya Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل اورنج کانتی آلانیا

چرا هتل اورنج کانتی آلانیا  Orange County Alanya Hotel ؟

خاطرات تعطیلاتی فراموش نشدنی در "Orange County Resort Hotel Alanya" در انتظار شماست، هتل پنج ستاره اورنج کانتی آلانیا جایی است که آرامش یک تعطیلات تابستانه را به هیجان و جنب و جوشی فراموش نشدنی تبدیل میکند؛ جایی که تعادل آرامش، هیجان و سرگرمی برقرار است. به لطف ساختار و محل هتل اولین نکته‌ای که شما را جذب خود می‌کند منظره و چشم انداز بی‌نهایت زیبای دریای آبی و عمیق مدیترانه است.

امکانات هتل اورنج کانتی آلانیا:

می‌توانید شبانه روز در اسکله هتل در وسط دریا تفریح کنید و لذت ببرید یا آرامش را در ساحل شنی خصوصی آن تجربه کنید. امکاناتی همچون موزیک، تخت‌های ماساژ، صندلی‌های حمام آفتاب و بار در این اسکله و ساحل وجود دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا نوشیدنی مورد علاقه خود را در دست داشته باشید و بر صندلی زیر نور خورشید از منظره زیبای دریا لذت ببرید. دیگر امکانات تفریحی استخر‌های فضای باز در کنار سرسره‌های آبی هستند که کاملا رایگان در محیط هتل در دسترس قرار دارند؛ امکانات ورزشی داخل هتل نیز سالن بدن سازی، میز تنیس و دارت هستند. در صورت تکمیل شدن تیم می‌توانید از خدمات زمین فوتبال، بسکتبال و والیبال هتل استفاده کنید و در کنار دوستانتان خاطراتی زیبا و به یاد ماندنی بسازید. علاوه بر این، مهمانان خردسال می‌توانند در تمام طول روز در استخر کودکان، سرسره‌های آبی و مینی کلاب تفریح کنند. هتل اورنج کانتی ریزورت آلانیا با مفهومی فراگیر به مهمانان خود خدمات ارائه می‌دهد که باعث می‌شود آنها احساس راحتی در خانه خود داشته باشند. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل اورنج کانتی آلانیا:

شما می‌توانید یکی از اتاق‌های مدرن و راحت را که مطابق با نیاز شما طراحی شده است، با هر جزئیاتی که می‌توانید از اتاقی در طول تعطیلات خود درخواست کنید، انتخاب کنید. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش مرکزی و بالکن هستند. دیگر امکانات رفاهی نیز در تمامی اتاق‌ها یکسان بوده و سرویس نیز هر روز ارائه شده و در صورت درخواست صورت می‌گیرد.

فاصله هتل اورنج کانتی آلانیا تا:
- سربرون: 450 متر
- آلارا هان: 6 کیلومتر
- گوبک: 17 کیلومتر
- پارک باشکنت: 17 کیلومتر
- هرواس پارکی: 18 کیلومتر
- کافه/بارمانتی کارلو: 100 متر
- کافه/بار شیرینی: 650 متر
- ساحل دریا/اقیانوس: 27 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 36 کیلومتر
- ساحل اوکورکالار: 1.1 کیلومتر
- ساحل اینککوم: 5 کیلومتر
- ساحل عمومی آوسالار: 8 کیلومتر
- ساحل سبز فوگلا آرماس: 9 کیلومتر
- ساحل جهانی لونیسرا: 9 کیلومتر
- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 67 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 84 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اورنج کانتی آلانیا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2