آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل موکارناس ریزورت اند اسپا آلانیا

هتل موکارناس ریزورت اند اسپا آلانیا
mukarnas resort and spa Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل موکارناس ریزورت اند اسپا

چرا هتل موکارناس ریزورت اند اسپا Mukarnas Resort And Spa Hotel ؟

آناتولی که قرن‌ها با خان‌ها و حمام‌های خود میزبان بشریت است، بدون از دست دادن این سنت به سفر خود ادامه می‌دهد. اقامتگاه آبگرم "Mukarnas" که با الهام از معماری سلجوقی ساخته شده است، سفر خود را با بازکردن درب‌های آب جادویی مدیترانه آغاز کرده است تا با ارائه خدمات مهمانان خود را جذب کند. "Mukarnas Resort And Spa Hotel" که در آوریل 2007 افتتاح شد، شامل 30.000 متر مربع مساحت، در مجموع 425 اتاق، ظرفیت 1100 تخت است و تعطیلات فراموش نشدنی را در لبه دریای مدیترانه به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

امکانات هتل موکارناس ریزورت اند اسپا:

"Mukarnas Resort And Spa Hotel" که در امتداد ساحل دریای مدیترانه ساخته شده است دارای ساحل شنی اختصاصی اسختر‌های روباز، سرسره‌های آبی و امکانات اسپا است. استخر‌های فضای باز هتل با فعالیت فصلی در خدمت مهمانان است، در کنار استخر‌ها صندلی‌ها و تخت‌های آفتاب و ماساژ قرار دارد که می‌توانید کاملا رایگان از آنها استفاده کنید؛ صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز در رستوران اصلی سرو می‌شود. همچنین می‌توانید از غذاهای چینی، غذاهای ایتالیایی و کباب ترکی در رستوران‌های à la carte لذت ببرید. برای نوشیدنی و تنقلات، 5 بار و یک کافه در محل وجود دارد. امکانات مرکز اسپا هتل شامل استخر‌های آب گرم، انواع ماساژ‌های صورت و بدن و ... است. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند. اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مهمانان در نقاط عمومی و اتاق‌های هتل در دسترس است می‌توانید با اتصال به آن به راحتی آنلاین شوید. پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد. ترانسفر فرودگاهی نیز صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل موکارناس ریزورت اند اسپا:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، گاوصندوق، کمد لباس، مینی‌بار و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش یا وان اختصاصی، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا هستند؛ در صورت درخواست تخت کودکان یا تخت اضافی تاشو برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

فاصله هتل موکارناس ریزورت اند اسپا تا:
- سربرون: 2.1 کیلومتر
- آلارا هان: 7 کیلومتر
- گوبک: 20 کیلومتر
- پارک باشکنت: 20 کیلومتر
- کافه/بارویتامین: 100 متر
- رستوران گاردن بار: 100 متر
- کافه / بار استخر: 100 متر
- ساحل دریا/اقیانوس: 24 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 38 کیلومتر
- ساحل اوکورکالار: 200 متر
- ساحل عمومی کیزیلوت: 8 کیلومتر
- ساحل اینککوم: 8 کیلومتر
- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 70 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 82 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل موکارناس ریزورت اند اسپا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2