آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا

هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا
asia beach resort & spa Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا

چرا هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا Asia Beach Resort & Spa Hotel ؟

هتل پنج ستاره "Asia Beach Resort & Spa Hotel" با ارائه یک استخر روباز، استخر کودکان، استخر سرپوشیده و یک منطقه ساحلی خصوصی و انواع امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی در آلانیا واقع شده است. مرکز آلانیا حدود 3.1 مایل از آسیا فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه ضاقی پاشا است که با ماشین 30 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا:

از امکانات تفریحی ورزشی هتل می‌تواند به تنیس روی میز، باشگاه بیلیارد، دارت و دوچرخه اشاره نمود؛ خدمات همه جانبه غذا شامل صبحانه، ناهار و شام هر روز در دسترس است؛ رستوران اصلی هتل تمامی وعده‌های غذایی را با منو‌های بوفه، آلاکارته و برخی منو‌های ویژه همچون منوی ویژه کودکان ارائه می‌دهد. اسنک بار برای یک لقمه کوچک و سریع و همچنین بار برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کنار طیف گسترده‌ای از دسر‌ها بعد از یک روز شلوغ ایده آل است.
میز پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، هلندی و ترکی صحبت می‌کنند. خدمات آرایشی و بهداشتی پوست و صورت در آرایشگاه هتل فراهم شده است که با هزینه اضافی می‌توانید از آنها بهره مند شوید. هتل برای مهمانانی که برای بیزینس و کار سفر کرده‌اند نیز امکاناتی همچون خدمات مبادله ارز، اتاق‌های کنفرانس و امفی تئاتر مجهز به سیستم ویدئوپروژکتور و عایق صدا در کنار کارکنانی برای پذیرایی از جلسات و مراسم‌‌ها را تدارک دیده است. در صورت درخواست خدمات نگهداری از کودکان نیز صورت می‌گیرد؛ کودکان می‌توانند ساعت‌ها در سالن و استخر مخصوص خود بازی کنند و یا به تماشای انواع انیمیشن‌ها بپردازند، استفاده از خدمات نگهداری از کودکان شامل هزینه جداگانه از رزرو هتل می‌شود. خدمات لاندری، خشک‌شویی و اتوشویی نیز ارائه می‌شود و بعد از اتمام شما لباس‌ها را داخل کاور درب اتاق خود تحویل می‌گیرید. خدمات کرایه خودرو نیز موجود است؛ اینترنت به صورت وای فای و رایگان در تمامی نقاط هتل در دسترس همه مهمانان است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا:

هر اتاق در هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا دارای دکوراسیون مدرن در کنار تهویه مطبوع، سیستم گرمایش مرکزی، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت در قسمت نشیمن، یک کتری برقی به همراه امکانات چای و قهوه، کمد لباس، حمام اختصاصی مجهز به دوش، دمپایی و لوازم آرایش رایگان است. انواع اتاق‌های هتل آسیا بیچ ریزورت اتاق استاندارد، اتاق استاندارد بدون بالکن، اتاق خانوادگی (تخت دو طبقه)، سوئیت خانوادگی، سوئیت خانوادگی با دید دریا و سوئیت ماه عسل هستند.

فاصله هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا تا:

- پارک کودکان گانیوغلو: 3.6 کیلومتر
- پارک حست: 3.7 کیلومتر
- پارک باریس مانکو: 3.8 کیلومتر
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 3.9 کیلومتر
- برج قرمز آلانیا: 4 کیلومتر
- تراس رصد آلانیا: 4.4 کیلومتر
- منطقه زندگی باغ ایالتی: 4.5 کیلومتر
- فانوس دریایی آلانیا: 4.5 کیلومتر
- قلعه آلانیا:4.7 کیلومتر
- موزه باستان شناسی آلانیا: 5 کیلومتر
- ساحل پورتاکال: 100 متر
- ساحل عمومی آلانیا: 1 کیلومتر
- ساحل کستل: 1.5 کیلومتر
- ساحل کلئوپاترا: 5 کیلومتر
- ساحل محمودلار: 5 کیلومتر
- فرودگاه گازیپاسا-آلانیا: 35 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2