آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سی لایف بوکت ریزورت اند بیچ آلانیا

هتل سی لایف بوکت ریزورت اند بیچ آلانیا
sealife buket resort & beach Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل سی لایف بوکت ریزورت اند بیچ

چرا هتل سی لایف بوکت ریزورت اند بیچ Sealife Buket Resort & Beach Hotel ؟

هتل سی لایف بوکت ریزورت اند بیچ "Sealife Buket Resort & Beach Hotel" با همه امکانات فقط چند قدم از ساحل فاصله دارد و دارای یک استخر روباز، یک پارک آبی کوچک و یک تراس مشرف به دریای مدیترانه است. دسترسی مستقیم به منطقه ساحل خصوصی فراهم شده است. هتل خدمات و امکانات بی‌نظیر تفریحی و رفاهی را ارائه می‌دهد؛ برای کسانی که علاقه‌مند به دیدن مکان‌های دیدنی محبوب هستند هتل سی لایف بوکت ریزورت اند بیچ به علت موقعیت مکانی مناسب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها و انتخاب‌ها باشد.

امکانات هتل سی لایف بوکت ریزورت اند بیچ:

امکانات تفریحی هتل استخرهای روباز و سرپوشیده و دارای فعالیت‌های تفریحی از جمله غواصی است. این فعالیت‌ها به علت نیاز به آموزش شامل هزینه جداگانه می‌شوند. استخر‌های فضای باز به صورت فصلی فعالیت می‌کنند اما استخر سرپوشیده در تمامی طول سال فعال بوده و بدون محدودیت سنی کار می‌کند. هتل "Sealife Buket Beach" همچنین دارای سالن بدن‌سازی و امکانات اسپا از جمله سونا، جکوزی و حمام ترکی است. مهمانان می‌توانند استراحت کنند و از ماساژ لذت ببرند یا از سولاریوم استفاده کنند. همچنین یک سالن بولینگ 2 لاین و یک زمین تنیس در محل وجود دارد. رستوران آمبر امکان غذاخوری در فضای باز با چشم انداز خلیج را ارائه می‌دهد. این هتل طیف وسیعی از غذاها از جمله ترکی و ایتالیایی را سرو می‌کند. رستوران‌های آلاکارته برای مهمانان رایگان است. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی صحبت می‌کنند. اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مهمانان در نقاط عمومی و اتاق‌های هتل در دسترس است می‌توانید با اتصال به آن به راحتی آنلاین شوید. پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد. ترانسفر فرودگاهی با هماهنگی نیز صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سی لایف بوکت ریزورت اند بیچ:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

فاصله هتل سی لایف بوکت ریزورت اند بیچ تا:
- سربرون: 700 متر
- آلارا هان: 6 کیلومتر
- مرکز تناسب و سرگرمی: 16 کیلومتر
- گوبک: 18 کیلومتر
- پارک باشکنت: 18 کیلومتر
- هرواس پارکی: 19 کیلومتر
- کافه/بارمانتی کارلو: 1.1 کیلومتر
- کافه/بارویتامین: 1.3 کیلومتر
- ساحل دریا/اقیانوس: 26 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 37 کیلومتر
- ساحل اوکورکالار: 250 متر
- ساحل اینککوم: 6 کیلومتر
- ساحل عمومی کیزیلوت: 9 کیلومتر
- ساحل عمومی آوسالار: 9 کیلومتر
- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 68 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 83 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سی لایف بوکت ریزورت اند بیچ ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2