آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرتمیس پرنسس آلانیا

هتل آرتمیس پرنسس آلانیا
artemis princess Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل آرتمیس پرنسس

چرا هتل آرتمیس پرنسس Artemis Princess Hotel ؟

اقامتگاه مدرن آرتمیس پرنسس کنار ساحل در اوباگل، توسط شاهزاده آرتمیس ساخته شده است. آرتمیس پرنسس در 4 کیلومتری آلانیا و نزدیک به کوه‌های توروس قرار دارد. مرکز شهر ساید 1 ساعت با ماشین تا هتل فاصله دارد. پارکینگ عمومی رایگان در مکانی نزدیک در دسترس است. بناهای دیدنی اطراف مانند قلعه سیدرا (2.1 مایل) و بندر (2.4 مایل) هتل آرتمیس پرنسس را به مکانی عالی برای اقامت در سفر به آلانیا تبدیل کرده است. اگر به دنبال رستوران غذاهای دریایی هستید، از رستوران "Mezze Grill Ocakbasi"، رستوران برج قرمز، یا "Kaleici Meyhanesi Alanya" دیدن کنید، که همگی در فاصله کوتاهی از هتل آرتمیس پرنسس قرار دارند.

امکانات هتل آرتمیس پرنسس:

هتل آرتمیس پرنسس دارای 2 استخر روباز در کنار چتر‌ها و تخت‌های آفتاب است. در کنار استخر بار و رستوران فضای آزاد وجود دارد که می‌توانید همراه حمام آفتاب از آنها استفاده کنید و لذت ببرید. مهمانان هتل آرتمیس پرنسس می‌توانند تلفیقی از غذاهای محلی و بین‌المللی که در رستوران طبقه آخر سرو می‌شود را امتحان کنند و لذت ببرند و در عین حال به مناظر پانوراما دریا نگاه کنند. دو بار در هفته تیم سرگرمی هتل نمایش‌های فولکلور محلی را در رستوران روباز کنار استخر اجرا می‌کند. اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مهمانان در تمام نقاط عمومی و اتاق‌های هتل در دسترس است می‌توانید با اتصال به آن به راحتی آنلاین شوید و به تمامی شبکه‌های مجازی خود دسترسی داشته باشید؛ همچنین اینترنت پر سرعت کابلی نیز در دسترس است و در صورت نیاز با پرداخت هزینه بر اساس میزان مصرف می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد. می‌توانید با پرداخت هزینه از مرکز اسپا هتل استفاده کنید؛ خدمات این مرکز حمام ترکی، سونا، استخر آب گرم و جکوزی و همچنین انواع ماساژ‌های صورت و بدن است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آرتمیس پرنسس:

همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای، تهویه مطبوع (با کنترل مرکزی)، مینی بار، گاوصندوق به همراه شارژر موبایل، سشوار و کلیه لوازم حمام نظیر دوش اختصاصی، دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. 

فاصله هتل آرتمیس پرنسس تا:
- پارک پاتن: 1.1 کیلومتر
- گانیوغلو چوکوک پارکی: 3.4 کیلومتر
- باریش مانچو پارکی: 3.6 کیلومتر
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 3.7 کیلومتر
- برج قرمز آلانیا: 3.9 کیلومتر
- آلانیا سید تراسی: 4.1 کیلومتر
- فانوس دریایی آلانیا: 4.4 کیلومتر
- رستوران کیسمت فست فود: 50 متر
- رستوران نما: 100 متر
- قلعه آلانیا: 4.6 کیلومتر
- موزه باستان شناسی آلانیا: 4.9 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 1.7 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل آلانیا: 7 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس آلانیا: 6 کیلومتر
- فرودگاه گازی پاشا-آلانیا: 35 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آرتمیس پرنسس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس اعلام حریق اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2