آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند مرکور پوکت پاتونگ پوکت

هتل گرند مرکور پوکت پاتونگ پوکت
grand mercure phuket patong Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل گرند مرکور پوکت پاتونگ

چرا هتل گرند مرکور پوکت پاتونگ  Grand Mercure Phuket Patong

هتل گرند مرکوری یک هتل پنج ستاره در منطقه ساحل پر تب و تب پاتونگ شهر پوکت واقع شده است و جزو مجموعه هتل‌ های Grand Mercure می‌باشد. این هتل ترکیبی از فرهنگ، هنر و زیبایی‌های تایلند است و موجب احساس راحتی خیال و آرامش مسافران می‌شود. از لحاظ موقعیت مکانی تنها 300متر از ساحل شنی سفید و درخشان پاتونگ فاصله دارد و مرکز خرید جانگ سیلون به اندازه یک پیاده‌روی 3 دقیقه‌ای با هتل گرند مرکور پوکت فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل گرند مرکوری پوکت پاتونگ Grand Mercure Phuket Patong  

کارکنان پذیرش 24 ساعته می‌توانند برای خدماتی مانند خشکشویی و محل نگهداری چمدان و.. به میهمانان کمک کنند. همچنین لابی هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرنند. لازم به ذکر است که اینترنت وای فای در تمام طول سفر برای مهمانان رایگان ارائه شده است تا بتوانند در طول سفر با دوستان خود در ارتباط بمانند.
در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و اروپایی را می‌توانید تست و نوش جان نمایید. همچنین چهارشنبه شب‌ها می‌توانید در رستوران بابلز "Bubbles" غذاهای چینی، تایلندی و ژاپنی میل کنید؛ و جمعه شب‌ها نیز از غذاهای دریایی صید همان روز همانند صدف، خرچنگ دریایی، انواع مختلف ماهی‌ها و همچنین غذاهای لذیذ کباب گوشت بره نیوزلندی واسترالیایی را نیز امتحان کنید. در"Bounce" و "Chou Chou" هم می‌توانید غذاهای سبک تهیه کنید.
علاقمندان به ورزش می‌توانند از مرکز تناسب اندام مجهز و مدرن هتل  بهره ببرند و تمرینات روزانه خود را در آن انجام دهند. اسپای "Ryn" نیز در هتل گرند مرکور پوکت تعبیه شده است و خدمات این اسپا شامل ماساژ پر فشار، ماساژ ورزشی، ماساژ تایلندی و ماساژ معمولی می‌شوند. این اسپا هر روز باز است و اتاق بخار هم دارد. علاوه بر اسپا 3 استخر شنای روباز، یک سرسره آبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.
مرکز تجارت، خدمات اتومبیل و لیموزین و اتاق‌های ملاقات در هتل دسترس هستند. فضای برگزاری رویدادها در هتل گرند مرکور پوکت 414 متر مربع مساحت داشته و شامل اتاق‌های ملاقات است برای کسانی قصد جلسات کاری دارند. در صورت درخواست میهمانان امکان نگهداری کودکان با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است.

اتاق‌ها و امکانات هتل گرند مرکوری پوکت پاتونگ  Grand Mercure Phuket Patong   

هر کدام از 300 اتاق و 14 ویلا استخر دار می‌باشد.  برخی از این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی استخر یا شهر می‌باشند که دسترسی به استخر شخصی خود  دارند. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، مینی‌بار، گاوصندوق ، بالکن ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به یخچال و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. سرویس‌های بهداشتی ، دوش و وان جداگانه ، مواد شوینده و سشوار دارند. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.
انواع اتاق‌های این هتل :
اتاق لوکس کینگ با دسترسی به استخر
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دوقلو دولوکس با دسترسی به استخر
2 تخت یک نفره
اتاق سوپریور کینگ
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت سوپریور کینگ
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق سوپریور توئین
2 تخت یک نفره
ویلای استخری یک خوابه
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
ویلا دو خوابه استخر
اتاق خواب 1::1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق خواب 2::1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
فاصله‌ی این هتل تا :
- 5 استار ماساژ : 103 متر
- لیمون ماساژ و اسپا : 454 متر
- بنگلا رود : 580 متر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند مرکور پوکت پاتونگ ‌
رستوران پرستار کودک پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ
سالن بازی کودکان
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2