آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل د مارینا پوکت

هتل د مارینا پوکت
the marina phuket Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل د مارینا پوکت

چرا هتل د مارینا پوکت  The Marina Phuket

هتل مارینا پوکت یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر پوکت در کشور تایلند می‌باشد. این هتل در ساحل پاتونگ قرار گرفته است. هتل مارینا پوکت در سال 1995 فعالیت خود را در صنعت هتلداری آغاز نموده است و به منظور رفاه میهمانان در سال 2007 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است.

اطلاعات :

- این هتل دارای اتاق های سیگار ممنوع می باشد.
- این هتل دارای پارکینگ نمی باشد.

امکانات و خدمات هتل د مارینا پوکت The Marina Phuket :

پرسنل آموزش دیده هتل در تمام طول روز آماده خدمات رسانی به گردشگران تور پوکت هستند. از امکانات کلی این هتل می‌توان به آسانسور، سالن کنفرانس، پارکینگ، فروشگاه، روم سرویس، لاندری، صرافی، ترانسفر فرودگاهی می‌توان اشاره کرد. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات  شستشوی این هتل سر بزنید.
مهمانان هتل د مارینا پوکت می‌توانند با پرداخت هزینه اضافه از یک ماساژ سنتی تایلندی ( تای ماساژ ) بسیار جذاب در اتاق های مخصوص و دل نشین بهره برده و لذت ببرند. ماساژ در تایلند یکی از جذاب ترین فعالیت ها برای مسافران د مارینا است.
علاوه بر ماساژ و خدمات اسپا  در این هتل یک مرکز تناسب اندام مجهز تعبیه شده است که مهمانان می‌توانند از تمام دستگاه‌های موجود استفاده کرده و از مربیان با تجربه ای که در این مکان مشغول به کار هستند بهره ببرند. برای شنا به استخر روباز می‌توانید بروید و آبتنی کنید این استخر دارای کافه هایی در اطراف خود می‌باشد که میهمانان در زمانی که به شنا می‌پردازند می‌توانند نوشیدنی های خنک سفارش داده و لذت ببرند. در لابی هتل فروشگاهی تعبیه شده که می‌توانید برای خریسد سوغاتی و هدیه به آن‌جا بروید. 
رستوران هتل همه روزه پذیرای مهمانان با انواع غذاهای لذت بخش تایلندی و بین‌المللی به همراه انواع نوشدنی های الکلی و غیر الکلی می‌باشد. همچنین می‌توانید در هنگام صرف غذا از منظره‌های دیدنی پوکت و موسیقی لذت ببرید .

اتاق‌ها و امکانات هتل د مارینا پوکت The Marina Phuket :

این هتل در مجموع دارای 205 اتاق می‌باشد که  هر کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند. این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی دریا می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، مینی‌بار، گاوصندوق، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد.همچنین مهمانان دراتاق‌ها به یخچال و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. سرویس‌های بهداشتی‌، دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار دارند. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شود..

انواع اتاق‌های هتل:

اتاق دو نفره لوکس
دوقلو لوکس
گرند لوکس
اتاق دو نفره ممتاز

فاصله‌ی این هتل تا:  

مرکز خرید جانگسیلون: 1 کیلومتر
جاده بنگلا :  1 کیلومتر
فرودگاه بین المللی پوکت : 35 کیلومتر
ساحل پاتونگ: 0.8 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.





























240/9 Phangmuang Sai Kor Road, Patong, Kathu, Phuket 83150 Thailand

امکانات و خدمات هتل د مارینا پوکت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام وان بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون میزکار لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2