آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فیشرمن هاربر پوکت

هتل فیشرمن هاربر پوکت
fishermens harbour phuket Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل فیشرمن هاربر پوکت

چرا هتل فیشرمن هاربر پوکت Fishermen’s Harbour Hotel

هتل فیشرمن پوکت هتلی پنج ستاره در نزدیکی جنوب شهر پاتونگ پوکت و در منطقه تفریحی واقع شده است. این هتل همچون بهشتی بی‌نظیر، هیجان انگیز در کنار دریای فیروزه‌ای آندامان اس اقامتی لذت بخش برای شما فراهم می‌سازد. این هتل زیبا با ساحل زیبای پاتونگ حدود 10 دقیقه فاصله دارد. همانطور که از نام هتل پیداست منطقه ای که هتل در آن قرار دارد محل ماهیگیران پاتونگ تایلند بوده و نام هتل فیشرمن از همین محل برگرفته شده است.

خدمات و امکانات هتل فیشرمن هاربور پوکت Fishermen’s Harbour Hotel    

میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران در رابطه با تمامی مکان‌های گردشگری شهر زیبای پوکت می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. همه پرسنل هتل به زبان‌های تایلندی، انگلیسی و چینی صحبت می‌کنند و این خود یک مزیت برای این هتل پنج ستاره محسوب می‌شود.

دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. فرودگاه بین‌المللی در فاصله تقریبا 25 کیلومتری هتل قرار داشته و دسترسی به فرودگاه از طریق ترانسفر فرودگاهی رایگان هتل امکان پذیر می‌باشد. می‌توانید از خدمات فکس و فتوکپی هتل، به همراه مرکز تجاری و اتاق‌های ملاقات با پرداخت هزینه جداگانه استفاده کنید.

اگر علاقه‌مند به ورزش هستید باشگاه بدنسازی مجهز در هتل برای شما تعبیه شده است. همچنین این هتل زیبا دارای یک استخر شنای زیبا روباز به همراه استخری مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید از سونا و جکوزی و خدمات اسپای هتل بهره ببرید و در آن استراحت کنید.
محل نگهداری چمدان‌ها، صندوق امانات، باربر چمدان، نگهبانی و خدمات خشکشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه، برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که در این هتل خدمات نگهداری از کودکان، به همراه زمین بازی مخصوص کودکان فراهم شده است.
در رستوران هتل انواع غذاهای مدیترانه ای درجه یک تهیه شده از تازه ترین مواد اولیه، محیط گرم و صمیمی و طراحی و دکور زیبا، در رستوران‌های هتل فیشرمن هاربر، در انتظار شماست. روش‌های زیادی برای سرگرمی در هتل فیشرمن هاربر وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کلاس های آشپزی، دارت، پینگ پونگ، اتاق بازی و زمین بازی کودکان اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل فیشر من پوکت Fishermen’s Harbour Hotel   

هتل فیشرمن پوکت دارای 390 اتاق لوکس و مدرن می‌باشد. این اتاق‌ها برای مسافران تور تایلند امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گاوصندوق و بطری‌های آب نوشیدنی رایگان، یخچال و مینی‌بار، بطری آب قابل شارژ و حمام مجهز با دوش و سشوار را فراهم می‌کنند.  برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای شهر را به معرض نمایش می‌گذارد و برخی اتاق‌ها نیز دارای استخر خصوصی می‌باشند. انواع اتاق‌ها شامل:

نوع اتاق‌های هتل فیشرمن هاربر:

- اتاق دو نفره یا دو نفره لوکس

- اتاق خانواده لوکس
- سوئیت خانوادگی

قوانین هتل:

- سن قانونی برای ثبت نام وجود ندارد.
- ورود حیوانات به هتل مجاز نمی‌باشد.

فاصله هتل تا:

فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار تازه بانزان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بیمارستان پاتونگ: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل تری ترانگ: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مینی گلف دینو پارک: ۷.۷ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل فیشرمن هاربر پوکت ‌
رستوران تلویزیون در لابی پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار مرکز تجارت اعلام حریق خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه قهوه/چای میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ
سالن بازی کودکان چترآفتاب
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2