آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا

هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا
calista luxury resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل کالیستا لاکچری ریزورت

چرا هتل کالیستا لاکچری ریزورت Calista Luxury Resort Hotel ؟

کالیستا از نام الهه‌ای در اساطیر، به معنی زن جوانی با زیبایی کمیاب نامگذاری شده است. او چنان شیفته زیبایی خود می‌شود که همه چیز را به خطر می‌اندازد تا آن را جاودانه کند. سپس کالیستا با ترکیب این زیبایی ظاهری با زیبایی روح، خود را وقف خوبی می‌کند. پس از مدتی، روح او آنقدر زیبا می‌شود که نمی‌تواند فانی بماند و در نهایت او یک الهه می‌شود. نام "Calista" نشان دهنده الهه زیبایی نادر است از آن لحظه به بعد او زیبایی ناب را منعکس می‌کند.

امکانات هتل کالیستا لاکچری ریزورت:

ریزورت مجلل پنج ستاره "Calista" دارای یک ساحل خصوصی در دریای مدیترانه، مدرسه موج سواری و قایقرانی، و امکانات اسپا لوکس است. در 7 کیلومتری 10 زمین گلف وجود دارد.
هتل "Calista Luxury Resort" دارای 5 زمین تنیس نورگیر، یک زمین فوتبال و یک سالن بولینگ است، اسپای کالوس با مساحت 3500 متر، انواع درمان‌ها از جمله سونا، ماساژ حمام برفی و درمان‌های زیبایی را ارائه می‌دهد. همچنین یک مینی کلاب برای مهمانان با سنین کمتر وجود دارد که می‌توانند بدون والدین خود به فعالیت‌های روزانه بپردازند. هتل نیم ساعت با ماشین تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. ترانسفر فرودگاهی با هزینه انجام می‌شود. پارکینگ رایگان در دسترس است و مسافران بدون نیاز به هماهنگی می‌توانند از آن استفاده نمایند. 10 رستوران در کالیستا ریزورت همه سلیقه‌ها را برآورده می‌کنند. بار تورکا در استخر تنقلات و نوشیدنی‌ها را در تراس استخر سرو می‌کند و نوشیدنی‌های رستوران گاردن با نسیم دل‌انگیز دریایی همراه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کالیستا لاکچری ریزورت:

- سوئیت کینگ:  اندازه: 300 متر مربع حداکثر ظرفیت: 4 نفر
از شکوه و جلال سوئیت کینگ لذت ببرید در شکوه مفهوم VIP و خدمات پیشخدمت کینگ سوئیت، جایی که نور خورشید در مناظر آبی منعکس می‌شود. خدمات ممتاز: انواع نوشیدنی‌ها و بشقاب میوه غنی در اتاق‌ها پس از ورود ارائه می‌شود؛ مناسب برای مهمانانی که به صورت تجاری یا خانواده‌هایی با فرزندان بزرگتر سفر می‌کنند؛ فرش و کفپوش لمینت ، مناظر دریا، محصولات حمام و دوش Molton Brown®، میز ناهارخوری 10 نفره، 2 عدد مبل راحتی بزرگ، 2 عدد صندلی راحتی، روتختی لوکس، تخت نوزاد با ارتفاع قابل تنظیم، سرویس پیشخدمت (08:30 صبح تا 11:30 شب)

- سوئیت ریاست جمهوری:  اندازه: 150 متر مربع حداکثر ظرفیت: 4 نفر

سوئیت پرزیدنت هتل جذابیت خانگی و پیچیدگی شیک را با مبلمان سفارشی و مناطق نشیمن بسیار جادار جفت می‌کند. این سوئیت با ارائه خدمات گرم و شخصی برای اقامتی واقعاً به یاد ماندنی، استقبال گرم مدیترانه‌ای و مهمان نوازی را جشن می گیرد که Calista Luxury Resort به آن شهرت دارد. خدمات ممتاز: انواع نوشیدنی‌ها و بشقاب میوه غنی در اتاق‌ها پس از ورود ارائه می‌شود؛ مناسب برای مهمانانی که به صورت تجاری یا خانواده‌هایی با فرزندان بزرگتر سفر می‌کنند؛ فرش و کفپوش لمینت ، مناظر دریا، محصولات حمام و دوش Molton Brown®، میز ناهارخوری 10 نفره، 2 عدد مبل راحتی بزرگ، 2 عدد صندلی راحتی، روتختی لوکس، تخت نوزاد با ارتفاع قابل تنظیم، سرویس پیشخدمت (08:30 صبح تا 11:30 شب)

- سوئیت نبشی:  اندازه: 70 متر مربع حداکثر ظرفیت: 4 نفر
خود را در جزئیات نفیس این سوئیت غرق کنید: فضای داخلی پر نور با فضاهای نشیمن جادار، تخت‌های کینگ برای عالی‌ترین خواب‌ها، حمام‌های مرمری که با امکانات لوکس تزیین شده‌اند... جوان‌سازی باشکوه خود را در اینجا بیابید. 

- سوئیت دوبلکس:  اندازه: 80 متر مربع حداکثر ظرفیت: 4 نفر
اتاق خانوادگی Dublex هتل با ایجاد فضایی دنج با یک راه پله مارپیچ از فضای استراحت که به اتاق خواب مجزا منتهی می‌شود، پایگاهی عالی برای کسانی است که با کودکان سفر می‌کنند.

- اتاق خانوادگی سوپریور: 104 متر مربع / حداکثر 6 بزرگسال + 1 کودک
تعطیلات راحت را در اتاق‌های خانوادگی هتل که دو اتاق سوپریور با درب داخلی به یکدیگر متصل می‌شوند، سپری کنید. 

- اتاق خانوادگی:  اندازه: 90 متر مربع حداکثر ظرفیت: 6 نفر + 1 نوزاد
تعطیلات راحت را در اتاق‌های خانوادگی خود بگذرانید که با درب داخلی به یکدیگر متصل می‌شوند.

- نمای باغ برتر: اندازه: 52 متر مربع حداکثر ظرفیت: 3 نفر
از فضای استراحت بزرگ گرفته تا تخت خواب کینگ راحت، اتاق سوپریور شما را برای استراحت و لذت بردن از هر لحظه دعوت می‌کند.

- نمای جانبی برتر دریا: اندازه: 52 متر مربع حداکثر ظرفیت: 3 نفر
اتاق سوپریور شما را به آرامش و لذت بردن از هر لحظه ، با تمام جزئیات از منظره دریا و فضای نشیمن بزرگ تا تخت خواب کینگ که شما را به یک خواب خوب دعوت می‌کند.

خدمات ممتاز اتاق‌های سوئیت نبشی، سوئیت دوبلکس، اتاق خانوادگی سوپریور، اتاق خانوادگی، نمای باغ برتر نمای جانبی برتر دریا انواع نوشیدنی و سیب در روز ورود، محصولات حمام و دوش Thierry Mugler®، 1 بار استفاده رایگان در رستوران‌های آلاکارته برای اقامت 7 شب یا بیشتر (تیمو، تورکا و ساکورا)، خدمات ملاقات و کمک ترمینال بین المللی فرودگاه آنتالیا (حداقل 7 شب اقامت، پروازهای بین المللی، پروازهای مستقیم)، سرویس گشت شهری، شارژ روزانه مینی بارهستند.

- ویلای دوقلو:  150 متر مربع / 150 حداکثر ظرفیت: 4 نفر
ویلاهای دوقلو شیک و در عین حال راحت طراحی شده‌اند تا بهترین زندگی مجلل را با یک استخر خصوصی مشترک، اتاق‌های سخاوتمندانه و خدمات بی نظیر VIP به شما ارائه دهند.

- ویلای یک نفره:  300 متر مربع / حداکثر ظرفیت: 8 نفر
با کلیدهای این ویلای دو طبقه فوق العاده زیبا، در مطلوب ترین آدرس بلک، آنتالیا مستقر شوید. در حالی که پیشخدمت شما و تیم توانمند هتل برای پیش بینی و برآورده کردن هر نیاز شما در دسترس هستند.

- ویلا لئو:  1500 متر مربع / حداکثر ظرفیت: 18 نفر
ویلا لئو یک نسخه زنده از حس تجمل و عظمت Calista Luxury Resort است. این ویلا با یک سرآشپز خصوصی، پیشخدمت و خدمات راننده، و همچنین استخر آب گرم خصوصی و مناطق نشیمن مجلل، مظهر ظرافت است. پلکان باشکوه به اسپا، اتاق سینما و سالن بدنسازی شما منتهی می‌شود.
فاصله هتل کالیستا لاکچری ریزورت تا:

- پارک گردشگری و جوانان کادریه: 3.6 کیلومتر

- آمفی تئاتر آسپندوس: 15 کیلومتر

- قنات رومی: 15 کیلومتر

- نمایشگاه آنتالیا: 16 کیلومتر

- پرگه: 19 کیلومتر

- ساحل کادریه: 3.1 کیلومتر

- ساحل عمومی سریک بلک: 4.4 کیلومتر

- ساحل بوگازکنت: 7 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 21 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کالیستا لاکچری ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق فروشگاه لوکس اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2