آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اسپایس و اسپا آنتالیا

هتل اسپایس و اسپا آنتالیا
spice & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل اسپایس و اسپا

چرا هتل اسپایس و اسپا Spice & Spa Hotel ؟

"Spice & Spa Hotel" شما را به دنیای عرفانی خود با جادوی زیبایی و مسحور کننده روح مدیترانه‌ای خود دعوت می‌کند. هتل غذاهای خوشمزه‌ای از رستوران‌های آلاکارته به مهمانان خود ارائه می‌دهد. در طول تعطیلات خود می‌توانید از فروشگاه‌های با کیفیت بالا در قلمرو هتل بازدید کنید که مانند یک مرکز شهر بزرگ است. مطمئناً با امواج آبی دریای مدیترانه دوست خواهید شد و از امکانات رنگارنگ ورزش‌های آبی، مسابقات مختلف لذت می‌برید و سالن بازی هتل برای لذت و تفریح در خدمت شماست. با بازدید از مرکز معروف "SPA" به راحتی روح و جسم خود را شاداب می‌کنید و مرزهای جهان‌های مختلف سرگرمی را در کلوپ‌های دیسکو و سینمای هتل باز می‌کنید. بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید خود را جایی در وسط افسانه بیابید، هتل "Spice & SPA" تمام رویاهای شما را محقق می‌کند.

امکانات هتل اسپایس و اسپا:

در چهارچوب “Ultra All Inclusive” و مفهوم ویژه VIP، هتل تعطیلات شما را به یک جشن با سلیقه با طعم‌های مختلف تبدیل می‌کند. از چندین ماساژ و درمان‌های زیبایی می‌توانید در اسپا آیس لذت ببرید که دارای سونا و حمام سنتی ترکی نیز می‌باشد. برای حفظ تناسب اندام، یک استخر سرپوشیده آب گرم نیمه المپیک و یک باشگاه ورزشی در دسترس است.
هتل رستوران‌های "Isot" با بوفه باز، رستوران کیشنیش با غذا‌ها و شیرینی‌های ترکی، رستوران "Kekick" با غذا‌های مدیترانه‌ای، رستوران "Zeythin" با منوی آلاکارته و غذا‌های ایتالیایی و همچنین رستوران "Wasabi" را با غذا‌های آسیایی برای شما تدارک دیده است تا بتوانید انواع طعم‌ها، مزه‌ها و جادوی ادویه‌ها را امتحان کنید. تمامی بار‌ها و رستوران‌ها دارای سرویس اتاق‌ هستند و شما می‌توانید تمامی وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام را سفارش داده و در اتاق خود میل کنید. اگر به قصد کار و بیزینس سفر کرده‌اید و نیازمند محیطی آرام و مجهز برای برگذاری جلسات خود هستید می‌توانید از سالن‌های مجهز به سیستم ویدئوپروژکتور و عایق صدا هتل با هزینه جداگانه استفاده کنید. پارکینگ رایگان در دسترس است؛ اینترنت در هتل و اتاق‌ها به صورت وای‌فای و رایگان ارائه می‌شود در صورت نیاز می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از اینترنت پرسرعت کابلی نیز بهره‌مند شوید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های آلمانی، انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌ها هتل اسپایس و اسپا:

- اتاق استاندارد: 353 اتاق با مساحت 36 متر مربع؛ هر اتاق که در ساختمان اصلی و ساختمان الحاقی واقع شده‌اند، به سبک شرقی تزئین شده‌اند. هر یک از این اتاق‌ها شامل یک حمام/توالت، یک اتاق خواب بزرگ و یک بالکن است. همه اتاق‌ها مجهز به تلفن مستقیم، آینه آرایش، سشوار، تلویزیون ماهواره‌ای، کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای، مینی بار، تهویه مطبوع مرکزی، کفپوش پارکت، صندوق امانات، حوله و دمپایی به تعداد نفرات اتاق هستند. اتاق‌های استاندارد دارای گزینه‌هایی با دید باغ و دریا هستند.

- سوئیت کینگ: دو تا از این سوئیت‌ها (185 مترمربع) دارای دو منظره هستند که یکی از آنها به رنگ آبی تیره و دیگری نمایی کوتاه از کوه‌های بزرگ توروس است. دارای 2 اتاق خواب، 2 حمام با جکوزی، یک سرویس بهداشتی آینه‌ای با سبک خاص، یک اتاق نشیمن با تزئینات وسیع و عالی که دارای ناهار خوری و بالکن است. کفپوش، پارکت و فرش نیز وجود دارد.

- سوئیت خانوادگی: برای کسانی که تعطیلات گرم و دلپذیر با خانواده را از دست می‌دهند، هتل 2 اتاق سوئیت خانوادگی (203 متر مربع با تراس) را توصیه می‌کند. 2 اتاق خواب، جکوزی، گوشه نشیمن دنج که در اتاق خواب تعبیه شده است و یک تراس وسیع با چشم انداز دریا وجود دارد.

- سوئیت ملکه: چشمان شما مملو از رنگ‌های صاف اتاق‌های سوئیت کوئین با طراحی خوب (در 4 اتاق مشترک) است که در مساحت 73 متر مربع واقع شده‌اند. یک اتاق خواب بزرگ، یک حمام با جکوزی، یک اتاق نشیمن طراحی شده به سبک شرقی که توسط طاق‌های حک شده با یک گوشه تجاری و یک بالکن تقسیم شده است.

- سوئیت ملکه: 1 تخت دونفره بزرگ

- ویلا مینت: اتاق خواب1: 1 تخت دونفره بزرگ / اتاق خواب2: 2 تخت یک نفره

- اتاق استاندارد دونفره یا دوقلو با نمای باغ: 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق استاندارد دونفره یا دوقلو با منظره دریا: 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق خانوادگی (4 بزرگسال): 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

- ویلا جینجر: اتاق خواب: 1 تخت دونفره بزرگ / اتاق نشیمن: 2 مبل تختخواب شو

- سوئیت کلاسیک: اتاق خواب1: 1 تخت دو نفره / اتاق خواب2: 2 تخت یک نفره

- سوئیت ماه عسل: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- اتاق سه تخته استاندارد با نمای باغ: 2 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو یا 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق سه تخته استاندارد با منظره دریا: 2 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو یا 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل اسپایس و اسپا تا:

- پارک گردشگری و جوانان کادریه: 6 کیلومتر

- آمفی تئاتر آسپندوس: 14 کیلومتر

- قنات رومی: 14 کیلومتر

- نمایشگاه آنتالیا: 19 کیلومتر

- ساحل عمومی سریک بلک: 1.3 کیلومتر

- ساحل بوگازکنت: 3.5 کیلومتر

- ساحل کادریه: 6 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 24 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اسپایس و اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2