آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل وی، کیوریو کالکشن بای هیلتون دبی

هتل وی، کیوریو کالکشن بای هیلتون دبی
v dubai, curio collection by hilton Hotel دبی
درجه هتل:
هتل وی، کیوریو کالکشن بای هیلتون دبی

چرا هتل وی، کیوریو کالکشن بای هیلتون دبی V Hotel Dubai, Curio Collection by Hilton ؟

"V Hotel Dubai, Curio Collection by Hilton" در 33 طبقه بر فراز جاده شلوغ شیخ زاید و کانال آب دبی ساخته شده است که مناظری پانوراما از آسمان دبی را ارائه می‌دهد؛ هتل دارای5 رستوران، 1 سالن استراحت و 1 بار کنار استخر و وای فای رایگان در سراسر ملک است.

امکانات هتل وی، کیوریو کالکشن بای هیلتون دبی:

خدمات و امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر سربسته، مرکز اسپا، سونا و جکوزی هستند؛ استخر هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و در تمامی فصول سال از ساعت 10 الی 19 فعالیت دارد، در کنار استخر بار موجود است که انواع نوشیدنی‌ها را برای شما سرو می‌کند. بعد از یک روز تفریح و دیدن شهر می‌‌توانید در مرکز اسپا هتل با انواع ماساژ‌ها آرامش را به خود هدیه دهید، استفاده از این خدمات همگی شامل هزینه‌های جداگانه و متفاوت می‌شوند. در کنار مرکز اسپا و در بخش سلامتی سالن مجهز بدن‌سازی هتل قرار دارد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در زمان سفر نیز دنبال کنید. ساعت استفاده از تمامی امکانات گفته شده برای خانم‌ها و آقایون جداگانه است. هتل وی دارای رستوران‌های حرفه‌ای است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های محلی و بین‌المللی را با جادوی ادویه‌ها برای شما فراهم می‌کنند. یک مرکز تجاری برای انواع برنامه‌ها و جلسه‌ها در دسترس است؛ این مرکز شامل هزینه جداگانه شده و خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت کابلی، پذیرایی، سالن‌‌‌‌‌‌های دارای عایق صدا و سیستم ویدئوپروژکتور است. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و نقاط عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است و می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را کرایه کرده و به دیدن شهر بپردازید. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل وی، کیوریو کالکشن بای هیلتون دبی:

شما در هتل وی، کیوریو کالکشن بای هیلتون دبی انتخابی از 365 اتاق با طراحی خوب شامل اتاق‌های "Superior" و "Executive"، بیش از 200 اتاق خانوادگی متصل به هم و 90 سوئیت کاملاً مبله را دارا هستید و می‌توانید بر حسب نیاز و علاقه از بین آنها آزادانه انتخاب کنید. همه اتاق‌ها شامل حمام‌های معاصر با محصولات سازگار با محیط‌ زیست، تلویزیون صفحه تختLED  دارای تمامی کانال‌های ماهواره‌ای و بین‌المللی، دسترسی به اینترنت وای‌ فای رایگان تا سرعت 6 مگابیت در ثانیه، امکانات تهیه چای و قهوه در کنار کتری برقی، جعبه گاوصندوق و تهویه مطبوع دمایی به همراه ویژگی‌های پیشرفته هستند.

فاصله هتل وی، کیوریو کالکشن بای هیلتون دبی تا:
- آبشار کانال آبی دبی: 150 متر
- پارک صفا: 850 متر
- پارک خیابان خلیج: 1.6 کیلومتر
- تفرجگاه مراسی: 1.6 کیلومتر
- باغ ویلا: 2.1 کیلومتر
- پارک برج: 2.2 کیلومتر
- برج خلیفه: 2.5 کیلومتر
- رستوران نامو: 30 متر
- فواره دبی: 2.5 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 2.5 کیلومتر
- میدان عمار: 2.6 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 2.7 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 7 کیلومتر
- برج العرب: 9 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 10 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 14 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 10 کیلومتر
- پارک ساحلی جمیرا: 2.5 کیلومتر
- ساحل جمیرا: 2.5 کیلومتر
- ساحل باشگاه بانوان: 2.6 کیلومتر
- غروب ساحل: 2.8 کیلومتر
- ساحل مرکاتو :3.2 کیلومتر
- ایستگاه مترو قطار برج خلیفه: 2.5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 14 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 31 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 34 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل وی، کیوریو کالکشن بای هیلتون دبی ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2